Japończycy opublikowali kilka nowych informacji dotyczących odświeżonego modelu Yaris. Poznaliśmy m.in europejską paletę jednostek napędowych.

Toyota Yaris 2014
Obecna generacja Aurisa oferowana jest od 2011 roku. Auto doczekało się właśnie pierwszego poważnego faceliftingu. Dzięki zmienionym kształtom pasa przedniego samochód upodobnił się do nowego Aygo - auto otrzymało m.in przeprojektowane zderzaki (przedni z ogromnym, trapezoidalnym wlotem powietrza), nowe reflektory i ledowe światła do jazdy dziennej. Całości zmian w aparycji dopełniają nowe wzory 15 i 16-calowych felg ze stopów lekkich.

Toyota Yaris 2014
W przypadku wnętrza mówić można o prawdziwej rewolucji. Samochód zyskał zupełnie nową deskę rozdzielczą - na szczycie konsoli środkowej pojawił się centralny wyświetlacz sterujący o przekątnej 7 cali. Oprócz tego w kabinie znajdziemy wyższej jakości materiały wykończeniowe (miękkie plastiki), chromowane ozdobne wstawki i nowe wzory tapicerek.
Inżynierowie Toyoty zdecydowali się też na kilka zmian w konstrukcji pojazdu. Dzięki dodatkowym wzmocnieniom samochód może się teraz pochwalić wyższą sztywnością nadwozia. Oprócz tego zastosowano też nowe amortyzatory i przeprojektowano zawieszenie osi tylnej.

Toyota Yaris 2014
Na rynkach Starego Kontynentu klienci będą mieli do wyboru cztery wersje napędowe. Podstawowe odmiany wyposażone będą w benzynowy, trzycylindrowy silnik 1,0 l rozwijający moc 69 KM i maksymalny moment obrotowy 95 Nm. Bardziej wymagający nabywcy mogą zdecydować się na jednostkę o pojemności 1,33 l dysponującą mocą 99 KM i maksymalnym momentem obrotowym 125 Nm. Dla zwolenników silników wysokoprężnych przewidziano motor o pojemności 1,4 l dysponujący mocą 90 KM i momentem obrotowym 205 Nm.
Ofertę silnikową zamykać ma odmiana hybrydowa (z benzynowym silnikiem 1,5 l) o łącznej mocy 100 KM.