Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (10 519 zarejestrowanych egzemplarzy), zaraz za nią Mazda3 (9 489 szt.) i Mazda CX-5 (4 744 szt.).
Mazda 3
„Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów - podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
Mazda 6
W czerwcu 2008 roku, gdy importer rozpoczynał swoją działalność, na terenie naszego kraju było 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO). Obecnie sieć obejmuje już 30 punktów dealerskich i 15 ASO.
Największym sprzedażowym hitem okazała się Mazda 6. Od 2008 roku na ten model zdecydowało się aż 10 519 nabywców. Numerem dwa jest... numer 3. Począwszy od 2008 roku w Polsce zarejestrowano już przeszło 9 489 "trójek". Trzecie miejsce na liście sprzedażowych bestsellerów - z wynikiem 4 744 sprzedanych egzemplarzy - zajmuje Mazda CX5.