Mazda Motor Poland rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 roku. Do dziś z autoryzowanych salonów wyjechało ponad 40 tysięcy Mazd. Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda 6 (13 625 zarejestrowanych egzemplarzy, Mazda 3 (12 247 szt.) i Mazda CX-5 (6 565 szt.).
W 2008 roku sprzedano 1760 Mazd, w 2012 roku było to 2421 samochodów i od tego momentu zaczął się ostry wzrost. W 2013 roku z salonów wyjechało 4261 aut, rok później - 7552, a rekordowy jak do tej pory był rok 2015, który zamknął się sprzedażą 9335 samochodów.
Mazda 3
W tym roku zapowiada się kolejny rekord. W pierwszej połowie roku z salonów wyjechało 6007 Mazd.
Mazda Polska w ciągu tych 8 lat szybko awansowała w strukturze sprzedaży dla marki w Europie – obecnie zajmuje 5. pozycję, po Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech. Co więcej, sprzedaż Mazdy 6 i Mazdy 3 jest również wysoka na tle innych krajów. Polska jest trzecim europejskim rynkiem dla Mazdy 6 i czwartym - dla Mazdy 3.
Mazda pnie się w rankingu marek w Polsce – w 2008 roku była na 23. miejscu, dziś to już pozycja 11.
Mazda CX-5
Co ciekawe, prawie połowa kupujących wybiera samochody w najwyższej wersji wyposażenia – SkyPASSION, a kolejną SkyENERGY aż 39%. Na najuboższą wersję SkyGO decyduje się tylko 1 proc. kupujących. Ewenementem jest Mazda 6 - aż 71 proc. osób kupujących flagowy model decyduje się na najwyższą wersję wyposażeniową.
Zdecydowanie najchętniej wybieranym kolorem nadwozia jest czerwony, decyduje się na niego niemal 4 z 10 kupujących. Na kolejnych miejscach z udziałem 16 i 13 proc. znalazły się kolory czarny i biały.
W czerwcu 2008 r. działało 11 autoryzowanych punktów dealerskich i dodatkowo 17 autoryzowanych stacji obsługi (ASO), a dziś sieć obejmuje 31 punktów dealerskich i 13 ASO.