W polskich salonach Alfy Romeo można już zamawiać Stelvio w dwóch nowych wersjach napędowych.
Alfa Romeo Stelvio
Pierwsza z nich to auto z silnikiem wysokoprężnym 2.2 o mocy 150 KM, automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów i napędem na tył. Druga to auto z silnikiem wysokoprężnym 2.2 o mocy 180 KM z automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów i napędem 4x4 Q4.
W obu przypadkach, maksymalny moment obrotowy wynosi 450 Nm i wartość ta jest dostępna przy 1750 obrotach/min. W cyklu mieszanym (pomiarowym...) obie wersje zużyły mniej niż 5 litrów oleju napędowego na 100 km.
Alfa Romeo Stelvio
Silniki należą do nowej generacji jednostek napędowych, wykonanych w całości z aluminium. Są produkowane we Włoszech w zakładzie Pratola Serra. Mają po 4 cylindry, wtrysk MultiJet II najnowszej generacji z Injection Rate Shaping (IRS), oraz turbosprężarkę ze zmienną geometrią, sterowaną elektrycznie.
Oprócz nowych silników, gama Stelvio wzbogaca się o nowe kolory nadwozia: brązowy Basalto Brown i niebieski Misano Blue.
Alfa Romeo Stelvio
Nowością jest również pakiet sport interior, który obejmuje sportowe nakładki na pedały oraz aluminiowe wstawki, czarne elementy wykończenia, kierownicę pokrytą skórą ze sportowymi wstawkami oraz podgrzewane, czarno-brązowe siedzenia także pokryte skórą, z sześciopłaszczyznową regulacją elektryczną.
Pakiet ten jest alternatywą dla wersji luksusowej, dostępnej od samego początku wersji, z zastosowaniem drewna w kabinie pasażerskiej oraz licowej skóry na siedzeniach.
A jak kształtują się ceny? Alfa Romeo Stelvio z silnikiem 2.2 o mocy 150 KM i napędem na tył wyceniono na 160 700 zł. Natomiast wersja 180-konna z napędem Q4 kosztuje 178 700 zł.