chceauto.pl
x

Audi A1 II 40TFSI 200 KM

Audi A1 II 40TFSI 200 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
86 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1984 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1335 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
200 KM
0-100 km/h
6.5 s.
V max
235 km/h
Zasięg
390 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
10.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
65 zł
Zbiornik paliwa
40 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B premium Co to znaczy?
Bagażnik
335 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeFatalnie. Alarm i odcięcie zapłonu to rzecz nieodzowna małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Audi A1 II 40TFSI 200 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Audi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KMAudi A1 II 40TFSI 200 KM

Audi A1 II 40TFSI 200 KM

Audi A1

Audi A1 stanowi próbę wejścia niemieckiego koncernu do segmentu samochodów małych. Jest to najmniejszy z modeli Audi, zaliczany do segmentu B. Wśród konkurentów A1 wymienić trzeba Mini i Alfę Romeo Mito. I generacja tego modelu pojawiła się w 2010 roku, po ośmiu latach zastąpiono ją drugą.


Audi A1 II

Audi A1 drugiej generacji zadebiutowało w 2018 roku.

Samochód znacznie urósł wzdłuż i wszerz. Jego wymiary to: długość 4,03 m, szerokość – 1,74 m i wysokość – tylko 1,41 m. Dzięki szerokiemu rozstawowi kół i krótszym zwisom, Audi A1 sprawa wrażenie dynamicznego.

Nowe A1 Sportback oferuje znacznie więcej przestrzeni, a tym samym większy komfort dla kierowcy, pasażera jadącego z przodu i pasażerów na tylnym siedzeniu. Wielkość bagażnika wzrosła o 65 litrów – podstawowa jego pojemność wynosi 335 litrów. Po złożeniu oparcia tylnego siedzenia i przy załadowaniu po dach, wzrasta aż do 1090 litrów. Krawędź ładunkowa znajduje się nisko, na wysokości 67 cm, co pomaga w wygodnym załadunku.

Nowością w Audi A1 Sportback jest modułowa struktura linii wyposażeniowych, która umożliwia dużą elastyczność w zakresie stylizacji i wyposażenia. Po raz pierwszy klient może całkowicie dowolnie łączyć ze sobą linie wyposażenia zewnętrznego i wewnętrznego.

Gama silnikowa obejmuje benzynowe jednostki TFSI o mocy od 95 do 200 KM. Silniki podstawowe to jednostki trzycylindrowe o pojemności jednego litra. Topowe, to jednostki czterocylindrowe o pojemności skokowej 1.5 lub dwóch litrów. Turbodoładowanie, bezpośredni wtrysk i filtr cząstek stałych to komponenty standardowe.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-03-15

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Audi A1 Sportback. Ceny2018-12-17Nowe Audi A12018-06-21Audi A1 citycarver2019-07-29Audi A1 od Seata!2018-10-12Audi A1 po liftingu2014-11-14Audi S1 i S1 Sportback. Ceny2014-05-31

Audi A1 II 40TFSI 200 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mini Cooper

Mini Cooper

S 192 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 83 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz A-klasa

Mercedes A-klasa

220 190 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
cena średnia 95 000 zł
OCENY
Dostępność

Audi A1 II 40TFSI 200 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS