BMW serii 8 to samochód oferowany w trzech wersjach nadwoziowych. Historia tego modelu zaczęła się w 2018 roku od wprowadzenia na rynek coupe. Niedługo później gama nadwoziowa została poszerzona kabriolet i czterodrzwiowe Gran Coupe.
BMW 8 Gran Coupe
Chociaż od premiery BMW serii 8 mija już czwarty rok to niemieccy inżynierowie nie zdecydowali się duże zmiany. Wprost przeciwnie, lifting BMW serii 8 został ograniczony do niezbędnego minimum.
Przede wszystkim w samochodach poliftingowych standardowym wyposażeniem stał się pakiet M. To oznacza, że inna jest osłona chłodnicy oraz przedni zderzak, który posiada większe wloty powietrza. Dodatkowo osłona chłodnicy może być podświetlana (podświetlenie można wyłączyć).
BMW 8 Cabrio
Z tyłu zmian jest znacznie mniej, nowa jest tylko wstawka na zderzaku między wydechami. Z kolei z boku jedyną widoczną zmianą się lusterka z pakietu M. Kolejne nowości to cztery nowe lakiery nadwozia.
We wnętrzu jedyną zmianą jest ekran systemu infotainment, który powiększono do 12,3 cala. Ekran nadal jest dotykowy, a systemem nadal można sterować za pomocą kontrolera iDrive na konsoli środkowej.
BMW 8 Cabrio
Standardem stają metalowe pedały, które stanowią element pakietu M.
W BMW serii 8 po liftingu nie znajdziemy żadnych zmian technicznych. Model ten nadal będzie dostępny w wersjach 840i, 840d i M850i. Ta ostatnia posiada napęd wszystkich kół, dwie pierwsze mogą mieć zarówno napęd xDrive, jak i napęd wyłącznie tylnej osi.
Na szczycie gamy BMW serii 8 pozostaje "prawdziwe" M, czyli M8. Zmiany w tym modelu sprowadziły się do wycofania z gamy standardowej wersji o mocy 600 KM. Jedyną opcją pozostanie silnik 4.4V8 biturbo o mocy 625 KM, czyli ta odmiana, która do tej pory napędzała BMW M8 Competition.
BMW serii 8 po liftingu pojawi się w salonach wiosną.