chceauto.pl
x

Chevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KM

Chevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
62 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2997 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1915 kg
Ładowność
559 kg

OSIĄGI

Moc
258 KM
0-100 km/h
8.6 s.
V max
220 km/h
Zasięg
500 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
13 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
83 zł
Zbiornik paliwa
65 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
235/50 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
477 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Chevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Chevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KMChevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KM

Chevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KM

Chevrolet Captiva

Chevrolet Captiva to jedyny duży (jak na warunki europejskie) SUV w europejskiej ofercie amerykańskiego producenta. Samochód debiutował w 2006 roku i jest technicznie spokrewniony z Oplem Antara.

W 2010 roku model ten został poddany gruntownemu liftingowi (sprzedaż ruszyła rok później). Znacznie zmieniono stylizację, wprowadzono nowe jednostki napędowe. Z tego względu producent uznaje odświeżony model za nową generację.
W 2013 roku zaprezentowano Captivę po subtelnym liftingu.

Chevrolet Captiva II FL

Druga generacja Captivy zaprezentowana została w 2011 roku. Samochód nie został jednak zaprojektowany od podstaw, a jedynie gruntownie "odświeżony stylistycznie". Zmiany objęły głównie pas przedni - zmienił się kształt reflektorów, zderzaka, atrapy chłodnicy i maski. Auto otrzymało również poszerzone nadkola zdolne pomieścić większe felgi, zmodyfikowano również paletę lakierów. Niewielkie modyfikacje zastosowano też we wnętrzu - poprawiono spasowanie niektórych elementów, zmieniono wzory i tkaniny tapicerek. Największe zmiany zaszły w komorze silnikowej. Do napędu auta przewidziano zupełnie nowe jednostki napędowe - benzynowe: 2,4 l (R4) 171 KM i 3,0 l (V6) 251 KM - oraz wysokoprężne: 2,2 l (R4) w dwóch wariantach mocy (163 KM i 184 KM). Samochody zamówić można z napędem wyłącznie na przednią oś lub na wszystkie koła.

W 2013 roku na salonie genewskim zaprezentowano Captivę po subtelnym liftingu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2014-01-01

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Chevrolet Captiva po liftingu2013-02-24A może Chevroleta? Jest dobry i tani2011-07-14Chevrolet wycofuje się z Europy2013-12-06

Chevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi Q7

Audi Q7

3.0 TFSI 272 KM benzyna2014SUVautomat4x4
cena średnia 105 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Freelander

Land Rover Freelander

2.0 Si4 240 KM benzyna2014SUVautomat4x4
cena średnia 89 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Cherokee

Jeep Cherokee

3.2 V6 272 KM benzyna2014SUVautomat4x4
cena średnia 86 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Discovery Sport

Land Rover Discovery Sport

2.0 Si4 240 KM benzyna2014SUVautomat4x4
cena średnia 99 000 zł
OCENY
Dostępność
Subaru Forester

Subaru Forester

2.0 XT 240 KM benzyna2014SUVautomat4x4
cena średnia 73 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC60

Volvo XC60

2.0 T5 245 KM benzyna2014SUVautomatprzedni
cena średnia 82 000 zł
OCENY
Dostępność

Chevrolet Captiva II FL 3.0 DOHC 258 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS