General Motors poinformowało, że następca popularnego w Polsce Matiza – Chevrolet Spark – cieszy się dużym uznaniem wśród nabywców. Po pięciu latach od premiery modelu, z fabryki wyjechało już milion Sparków.
Auto, które dostępne jest na 71 światowych rynkach cieszy się dużą popularnością w Korei Południowej, Stanach Zjednoczonych i Meksyku. W samych tylko Stanach Zjednoczonych sprzedaż modelu wzrosła w stosunku do ubiegłego roku o 10 proc.
Spark przyciąga do marki zwłaszcza młodych nabywców. W ostatnim czasie aż o 9 proc. wzrosła sprzedaż małych aut Chevroleta wśród klientów w grupie wiekowej do 35 lat.
Na wielu rynkach auto oferowane jest standardowo m.in. z 7-calowym wyświetlaczem systemu multimedialnego i wbudowanym modemem OnStar 4G LTE z routerem Wi-Fi mogącym obsługiwać do 7 urządzeń.
W USA Chevrolet Spark oferowany jest z benzynowym silnikiem 1,2 l o mocy 84 KM. Klienci mają do wyboru pięciostopniową ręczną lub automatyczną, bezstopniową przekładnię CVT.