chceauto.pl
x

Citroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KM

Citroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
51 000 zł
Nadwozie
dostawczy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2179 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
150 KM
0-100 km/h
12 s.
V max
155 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
61 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani
Rozmiar opon seryjnych
215/70 R15
225/75 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
8000 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Citroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Citroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KMCitroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KM

Citroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KM

Jumper to największy z dostawczaków oferowany przez Citroena. Pierwsza generacja – następca modelu C25 – produkowana była w latach 1994-2006. Nowy model – Jumper II – opracowany został przy współpracy z Fiatem. Bliźniaczymi konstrukcjami auta są Peugeot Boxer II i Fiat Ducato II a także – oferowany w USA Dodge Ram ProMaster. Dwie podstawowe jednostki napędowe o pojemności 2,2 l to konstrukcje koncernu PSA. Topowa odmiana – 3,0 l – to turbodoładowany silnik opracowany przez Iveco. Auto oferowane jest w wielu wariantach (długości, pojemności, DMC) i cieszy się zaskakująco dobrą opinią wśród użytkowników.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-10-22
Wymiary: długość, szerokość, wysokość, rozstaw osi

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowe dostawczaki PSA z Gliwic!2019-05-09

Citroen Jumper II L1H1 2.2 HDI 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS