Dacia poszerza gamę uterenowionych modeli o nazwie Stepway o Logana w wersji kombi, czyli MCV. Logan MCV Stepway będzie już czwartym samochodem z tej serii po Sandero, Dokkerze i Logdy.
Dacia Logan MCV Stepway
Stylistycznie Logan MCV Stepway wyróżnia się plastikowymi osłonami błotników, a także zmienionymi zderzakami i kompletem osłon podwozia (z przodu i z tyłu). Ponadto w aucie pojawiła się osłona chłodnicy podobna do tej, której stosowana jest w Dusterze.
Najważniejszą zmianą jest jednak podniesione, i to znacznie, zawieszenie. Prześwit Logana MCV Stepway jest aż o 5 cm większy niż w "zwykłej" wersji tego modelu. Oczywiście napęd wszystkich kół nie będzie dostępny.
Dacia Logan MCV Stepway
Dość ograniczona będzie oferta silnikowa. Dacia Logan MCV Stepway będzie sprzedawana z benzynowym, doładowanym, trzycylindrowym silnikiem o pojemności 0,9 l i mocy 90 KM (moment 140 Nm, 150 chwilowo w trybie overboost) lub wysokoprężną jednostką 1.5 dCI o tej samej mocy (i momencie 220 Nm).
Dacia Logan MCV Stepway
Standardem dla obu wersji silnikowych są manualne skrzynie pięciobiegowe, opcjonalnie jednostka benzynowa może współpracować z również pięciostopniowym automatem.
Logan MCV Stepway z silnikiem 0,9 rozpędza się do 100 km/h w 12,4 s oraz może osiągnąć prędkość 170 km/h. Auto z dieslem ma taką samą prędkość maksymalną, a rozpędza się o 0,6 s wolniej.
Dacia Logan MCV Stepway zadebiutuje oficjalnie na początku marca na salonie genewskim.