chceauto.pl
x

Ford Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KM

Ford Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2015
Średnia cena
trudna do określenia
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
4951 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
421 KM
0-100 km/h
4.7 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
16.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
108 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/40 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny euroncap
Segment
G
Bagażnik
332 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
20.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
52 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
5.2 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Ford Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KMFord Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KM

Ford Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KM

Ford Mustang

Ford Mustang to kultowy, amerykański samochód sportowy. Pierwsze auto o tej nazwie pojawiło się już w 1964 roku. 
W 1993 roku debiutowała trzecia generacja tego modelu, którą produkowano przeszło 10 lat. Samochód oferowany był jako coupe i kabriolet z silnikami V6 i V8. Auto bazowało na mocno zmodernizowanej płycie nazwanej Fox, która wykorzystywana była w poprzedniej, produkowanej przez 15 lat, generacji Mustanga.
Nic więc dziwnego, że gdy w 2005 roku debiutowała piąta generacja Forda Mustanga, oparto ją na zupełnie nowej płycie podłogowej nazwanej D2C. Również to auto sprzedawano jako coupe i kabriolet, a za napęd służyły silniki V6 i V8 (również doładowane).
W 2009 roku samochód poddano liftingowi, pojawiły się również nowe jednostki napędowe. Rewolucją jest zupełnie nowy, podstawowy silnik V6.


Ford Mustang VI

Samochód po raz pierwszy w historii nie korzysta z rozwiązań technicznych opracowanych z myślą o innych modelach. Płyta podłogowa i silniki od początku projektowane były specjalnie z myślą o Mustangu. W przeciwieństwie do poprzedników auto trafiło też do oficjalnej sieci dealerskiej Forda na Starym Kontynencie.

Specjalnie z myślą o europejskich klientach zaprojektowano stosunkowo niewielki - jak na Mustanga - czterocylindrowy silnik 2,3 l EcoBoost. Wyposażony w turbodoładowanie i wtrysk bezpośredni motor rozwija moc 309 KM i może się pochwalić maksymalnym momentem obrotowym aż 407 Nm! Początkowo w ofercie znalazł się też zmodernizowany 3,7 l V6 o mocy przeszło 300 KM oraz topowy silnik V8 o pojemności 5,0 l. Jednostka to zmodernizowana konstrukcja znana z poprzedniej generacji Mustanga. Silnik otrzymał ulepszony układ rozrządu i głowice. Silnik może się pochwalić maksymalną mocą 420 KM i momentem obrotowym 529 Nm.

Napęd, klasycznie, przenoszony jest na tylną oś. Klienci mają do wyboru ręczną i automatyczną skrzynię biegów. Ta ostatnia, standardowo, wyposażona jest w łopatki pozwalające sterować zmianą przełożeń bez konieczności odrywania rąk od kierownicy. Nabywców ucieszą też zmiany w zawieszeniu. Na tylnej osi pojawił się nowy, niezależny układ, który nie tylko zdecydowanie poprawia właściwości jezdne, ale też pozwala na zastosowanie zdecydowanie większych tarcz hamulcowych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-23

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Całkowicie nowy Ford Mustang VII generacji2022-09-26Ford Mustang najlepiej sprzedającym się sportowym autem świata2022-04-22Ford Mustang55. Na 55-lecie modelu2019-08-0655 lat Forda Mustanga2019-04-1810 milionów Fordów Mustangów2018-08-11Ford Mustang po modernizacji2018-05-08

Ford Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi R8

Audi R8

4.2 FSI 430 KM benzyna2015kabrioletautomat4x4
cena średnia 492 000 zł
OCENY
Dostępność
BMW 6

BMW 6

50i 450 KM benzyna2015kabrioletautomattylny
cena średnia 187 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Mustang VI 5.0 V8 GT 421 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS