chceauto.pl
x

Honda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KM

Honda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
278 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1996 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1429 kg
Ładowność
371 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
329 KM
0-100 km/h
5.4 s.
V max
275 km/h
Zasięg
390 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
12 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
77 zł
Zbiornik paliwa
47 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
265/30 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
410 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
8000 km czyli po 5 miesiącach
Zużycie paliwa
14.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
37 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
5.9 s.
Prędkość maksymalna
250 km/h

Honda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KMHonda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KM

Honda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KM

Honda Civic

Civic to jeden z najdłużej produkowanych modeli Hondy. Pierwsze pojazdy o tej nazwie pojawiły się już w 1973 roku. Civic reprezentuje Hondę w segmencie aut kompaktowych - jego rynkową konkurencją są m.in. Toyota Corolla czy Volkswagen Golf. Na tle tych aut Honda może się pochwalić bardziej sportowym zacięciem, co sprawia, że często decydują się na nią zwłaszcza młodsi kierowcy (w efekcie wiele aut na rynku wtórnym ma za sobą mniejsze lub większe naprawy blacharskie). Zadbany Civic - niezależnie od generacji - na pewno nie będzie sprawiał wielu kłopotów. Samochody uznawane są za jedne z mniej awaryjnych w swoim segmencie.

Honda Civic XI Type-R

Honda Civic IX generacji charakteryzuje się sportową sylwetką, którą uzyskano dzięki obniżeniu o 25 mm linii maski w stosunku do poprzedniej generacji. Jednocześnie zwiększeniu uległa powierzchnia szyb, co dało efekt rozświetlenia i przestronności wnętrza.

Niżej poprowadzona linia szyb podkreśla sylwetkę pojazdu, a także zapewnia lepszą widoczność z tylnych siedzeń. W porównaniu z poprzednią generacją Civic, podstawa słupka A została przesunięta do tyłu i jest obecnie w jednej linii z osią przednich kół. Dzięki temu samochód zyskał bardziej zrównoważone proporcje oraz szerszą, pewniej zarysowaną sylwetkę.

Najwyższy punkt linii dachu został przesunięty do przodu. Łagodne nachylenie w stronę klapy bagażnika nadaje hatchbackowi wygląd zbliżony do fastbacka.

Dłuższy o 35 mm rozstaw osi pozwolił projektantom stworzyć przestronniejszą i wygodniejszą kabinę, a także poprawić osiągi dynamiczne i stabilność przy jeździe na wprost. Klapę bagażnika wykonano z żywic polimerowych, co jest nowością w Civicu. Dzięki zastosowaniu nowej technologii produkcyjnej, zmniejszono masę całego elementu o 20%. Ułatwia to otwieranie i zamykanie bagażnika. Ponadto rozsunięto na zewnątrz zawiasy, co pozwoliło uzyskać bardziej estetyczną linię dachu i wpłynęło na bardziej smukły wygląd tyłu pojazdu.

Horyzontalny styl deski rozdzielczej Civica podkreśla szerokość kabiny. W połączeniu z szerszym polem widzenia daje to wrażenie przestronności i otwartości. We wnętrzu zastosowaniu materiały wysokiej jakości, a także efektowną, metalową kratkę nawiewu powietrza o wzorze plastra miodu, biegnącą przez całą szerokość deski rozdzielczej. W wersji Advance wyświetlacz kierowcy jest wyposażony w 10,2-calowy ekran.

Centralny ekran dotykowy został powiększony do 9 cali i przesunięty w górę. System jest przygotowany do obsługi Android Auto i bezprzewodowej komunikacji poprzez Apple CarPlay.

Hybrydowy układ napędowy Hondy e:HEV (hybrid electric vehicle) to jedyne źródło napędu nowego Civia. Łączy on 72-ogniwowy zespół akumulatorów litowo-jonowych i dwa niewielkie, ale mocne silniki elektryczne. Zostały one sprzężone z nowoopracowanym 2-litrowym silnikiem benzynowym z bezpośrednim wtryskiem paliwa, pracującym w cyklu Atkinsona.

Sumaryczna moc zespołu napędowego wynosi 135 kW (184 KM), a maksymalny moment obrotowy - 315 Nm.
Podstawową siłę napędową nowego Civica zapewniają dwa współpracujące ze sobą, mocne silniki elektryczne. Silnik spalinowy jest sterowany przez nową, kompaktową jednostkę sterującą przepływem mocy, która teraz znajduje się pod maską wraz z resztą układu napędowego.

Pod tylnymi siedzeniami znajduje się najnowsza wersja zespołu akumulatorów, który jest mniejszy i lżejszy, a jednocześnie charakteryzuje się zwiększoną gęstością magazynowanej energii.

Kierowca może wybierać spośród czterech trybów jazdy – Eco, Normal, Sport i nowego Individual, który umożliwia oddzielne ustawienie parametrów silnika, układu kierowniczego oraz zegarów w kokpicie, aby dostosować reakcje pojazdu do potrzeb kierowcy.

Centralnym elementem systemu e:HEV jest przekładnia e-CVT o stałym przełożeniu, zaprojektowana z myślą o obniżeniu do minimum oporów tarcia, kontrolowana przez inteligentny układ sterowania przepływem mocy. Według zapewnień producenta Civic zużywa poniżej 5 l/100 km wg procedury testowej WLTP (cykl mieszany).

W nowym Civicu zastosowano także pakiet Honda SENSING – rozbudowany zestaw zaawansowanych systemów bezpieczeństwa i rozwiązań wspomagających kierowcę. Nowa przednia kamera o szerokim kącie widzenia 100 stopni oraz udoskonalone systemy rozpoznawania obiektów zwiększają zdolność Civica do wykrywania pieszych, krawędzi jezdni, oznakowania poziomego drogi oraz innych pojazdów, w tym motocykli i rowerzystów.

Po raz pierwszy nowy Civic został wyposażony w czujniki ultradźwiękowe – po cztery z przodu i z tyłu pojazdu. Oprócz udoskonalonych rozwiązań minimalizujących skutki ewentualnej kolizji, systemu utrzymywania na pasie ruchu czy tempomatu adaptacyjnego, w Civicu wprowadzono monitorowanie martwego pola i ruchu poprzecznego oraz asystenta jazdy w korku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-04-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Honda Civic Type R z polskimi cenami2022-12-06Honda Civic ma już 50 lat2022-07-19Honda Civic nowej generacji2022-03-24Oto nowa Honda Civic2020-11-18Honda Civic Type R po zmianach2020-01-11Honda Civic Sport Line. Prawie jak Type R2020-01-02

    Honda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Cupra Leon

    Cupra Leon

    2.0 TSI 300 KM benzyna2024hatchback 5drautomatprzedni
    cena średnia 202 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Honda Civic XI Type-R 2.0 Vtec Turbo 329 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS