Na salonie w Tokio Honda zaprezentuje Civica Type R po liftingu. To naturalna kolej rzeczy po tym, jak pod koniec ubiegłego roku pokazano "zwykłe" wersje po drobnych zmianach.
Honda NSX
W zasadzie mamy do czynienia nie tyle z liftingiem, co ze zmianami związanymi z wprowadzeniem nowego roku modelowego. Największe zmiany, ale i tak dostrzegalne chyba wyłącznie przez fanów marki, dostrzeżemy z przodu, gdzie pojawił się zmieniony zderzak.
Podobnie postąpiono w przypadku wersji Type R. W nowym zderzaku nieco inaczej wyglądają wloty powietrza po bokach. Nowością jest wąski czerwony pasek na dole zderzaka, ponadto osłona grilla, na której znajduje się czerwono logo Hondy, jest chyba nieco węższa.
Honda NSX
Honda nie wspomina jeszcze nic o danych technicznych zmienionego Type R. Przypomnijmy, że do tej pory samochód był napędzany dwulitrowym silnikiem turbo o mocy 320 KM i momencie 400 Nm. Auto ma napęd wyłącznie na koła przednie i rozpędza się do 100 km/h w 5,7 s. Prędkość maksymalna wynosi 272 km/h.
W tym zakresie raczej nie powinniśmy się spodziewać większych zmian.
Ponadto w Tokio Honda pokaże swój topowy model, czyli NSX-a, który będzie dostępny w nowym żółtym kolorze "Indy Yellow Pearl II". Ten nawiązujący do tradycji sportowych lakier stosowano wcześniej w europejskich kultowych modelach NSX i S2000.