Honda wprowadziła szereg zmian do modelu Civic z roku modelowego 2020. Trudno jednak dostrzec je gołym okiem.
Nowa jest symetryczna kratka wokół świateł przeciwmgielnych, a prostsza konfiguracja osłony chłodnicy i nowa konstrukcja wlotu powietrza nadają bardziej aerodynamiczny kształt przodowi auta.
Honda Civic
Zmiany stylizacyjne przedniej części nadwozia Hondy Civic dotyczą również reflektorów LED oraz przeprojektowanych, diodowych świateł do jazdy dziennej. Nowe 16-calowe felgi aluminiowe są dostępne w wersji podstawowej, natomiast dla wyższych wersji wyposażeniowych przewidziano 17-calowe sportowe felgi aluminiowe.
Do gamy dostępnych opcji kolorystycznych dołączy nowy, wyróżniający się lakier, Obsidian Blue Pearl.
Wnętrze Civica zyskało zmieniony wygląd dzięki nowym panelom o wyraźnej teksturze. W najwyższych wersjach wyposażeniowych samochód posiada elektryczną ośmiokierunkową regulację ustawienia fotela kierowcy.
Honda Civic
System informacyjno-rozrywkowy, komunikujący kierowcę z funkcjami samochodu, zapewnia integrację z aplikacjami Apple CarPlay i Android Auto. W odpowiedzi na sugestie klientów, Honda podniosła funkcjonalność systemu informacyjno-rozrywkowego i panelu klimatyzacji... dodając przyciski i pokrętła obok ekranu dotykowego.
Bez zmian pozostaje gama silników. Jednostka VTEC Turbo o pojemności 1,0 l osiąga moc maksymalną 126 KM i maksymalny moment obrotowy 200 Nm. Większa, 1,5-litrowa jednostka benzynowa VTEC Turbo generuje moc maksymalną 182 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Niedawno przeprojektowany 1,6-litrowy silnik wysokoprężny i-DTEC Hondy oferuje 120 KM mocy maksymalnej i 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego.