Honda e BEV 154 154 KM
Honda e to niewielki pięciodrzwiowy hatchbackiem segmentu B. Oprócz elektrycznego napędu auto wyróżnia się utrzymaną duchu ”retro” stylistyką. Czyste linie zewnętrzne to m.in. efekt zastosowania systemu bocznych kamer, który zastąpił konwencjonalne lusterka boczne niewielkimi gondolami z kamerami przekazującymi obraz do dwóch sześciocalowych ekranów wewnątrz pojazdu. Nietypowe są też wysuwane klamki, które mają na celu podkreślić ”gładkie”, opływowe, powierzchnie drzwi.
W kabinie znalazł się - zajmujący całą szerokość deski rozdzielczej - poziomy wyświetlacz z pięcioma ekranami, dający dostęp do skomunikowanego z siecią systemu audio-informacyjnego. Honda e jest wyposażona w silnik elektryczny, dostępny w dwóch wariantach mocy maksymalnej: 100 kW (136 KM) lub 113 kW (154 KM), generujący moment obrotowy 315 Nm. Akumulator o pojemności 35,5 kWh jest niewielki, ale po pełnym naładowaniu ma zapewniać zasięg do 220 km.
Podstawowy model oferuje bogate wyposażenie. Obejmuje ono m.in. wykonane w technologii diodowej oświetlenie, 16-calowe obręcze kół ze stopów lekkich czy adaptacyjny tempomat z funkcją automatycznego hamowania przed przeszkodą.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-05-04