Do polskich salonów Hyundaia wjeżdża właśnie odświeżony model i20. Za podstawową odmianę zapłacić trzeba od 47 900 zł. Topowe egzemplarze to wydatek od 75 000 zł.
Hyundai i20
Auto poddano niedawno kuracji odświeżającej. Efektem stylistycznych zmian w modelu jest m.in. charakterystyczny dla marki Hyundai kaskadowy grill oraz przeprojektowany przedni zderzak. Zmiany przeszedł także tylny zderzak oraz układ tylnych świateł. Miejsce na tablicę rejestracyjną znalazło się na klapie bagażnika. W ofercie zadebiutowały nowe wzory obręczy kół w rozmiarze 15 i 16 cali.
Hyundai i20
Gama jednostek napędowych nowego i20 składa się dwóch silników benzynowych. Klienci mogą wybierać między wolnossącym silnikiem o pojemności 1.2 l o mocy 75 KM lub 84 KM oraz turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1.0 l o mocy 100 KM, dostępnym z manualną lub 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów (7DCT) i systemem start&stop.
Hyundai i20
Nowy i20 oferowany jest w pięciu wersjach wyposażeniowych, w tym limitowanej wersji specjalnej LAUNCH. W zależności od wersji wyposażenia, w modelu dostępne są m.in.: asystent ruszania pod górę (HAC), system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDWS), tylne czujniki parkowania, tempomat oraz system kontroli poziomu uwagi kierowcy (DAA).
Samochód z podstawowym pakietem wyposażenia oraz silnikiem 1.2 MPI 75 KM został wyceniony na 47 900 zł. Niestety nie znajdziemy w nim ani klimatyzacji, ani centralnego zamka sterowanego z pilota. Takie dodatki wymagają dopłaty do wersji Classic Plus, której ceny startują od 49 900 zł. Model w najwyższej wersji Premium z silnikiem 1.0 T-GDi 100 KM z 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów (7DCT) kosztuje 75 000 PLN.