i30 N to pierwszy samochód Hyundaia o sportowym charakterze i wysokich osiągach, oferowany w linii modelowej N. Został stworzony w Namyang - globalnym centrum badawczo-rozwojowym Hyundai Motor w Korei i dopracowany na torze Nürburgring. Stanowi też zapowiedź całej serii modelowej oznaczonej N.
Hyundai i30 N
Ile trzeba zapłacić za tego koreańskiego hot-hatcha, który rzuca wyzwanie Volkswagenowi Golfowi GTI? Na polskim rynku Hyundai i30 N jest dostępny w trzech wersjach wyposażenia: N Base, N oraz N Performance. Samochód z silnikiem 2.0 T-GDI o mocy 250 KM oferowany jest w specyfikacji N Base oraz N i kosztuje odpowiednio 119 900 i 129 900 zł.
Hyundai i30 N
10 tys. zł dopłaty wydaje się warte rozważenia - Hyundai i30 N posiada dodatkowo m.in. system bezkluczykowy, układ rozpoznawania znaków, przednie czujniki parkowania, czujnik deszczu, rozpórkę tylnych amortyzatorów, przyciemniane szyby tylne, elektrycznie składane lusterka, kamerę cofania oraz nawigację z 8-calowym ekranem dotykowym (zamiast 5-calowego w wersji Base).
Hyundai i30 N
Auto w specyfikacji N Performance, wyposażone w silnik 2.0 T-GDI o mocy 275 KM, zostało wycenione na 144 900 PLN. Samochód cechuje się nie tylko najmocniejszym silnikiem, ale również najlepszych poziomem wyposażenia.
Hyundai i30 N ma być pojazdem, który nadaje się zarówno do codziennej eksploatacji, jak i weekendowych wypadów na tor. Dlatego samochód oferuje aż pięć trybów jazdy, w tym N i N Custom, dzięki czemu charakter samochodu można dostosować do bieżących wymagań kierowcy.
Sportowy charakter modelu dopełnia wyposażenie: elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (w wersji N Performance), elektronicznie kontrolowane zawieszenie, automatyczny międzygaz, wyczynowe opony czy stoper do pomiaru czasu okrążeń.