chceauto.pl
x

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KM

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
194 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
73.0 kWh
Waga
1910 kg
Ładowność
520 kg

OSIĄGI

Moc
218 KM
0-100 km/h
7.4 s.
V max
185 km/h
Zasięg
320 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
58 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
527 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KMHyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KM

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KM

IONIQ 5 to pierwszy pojazd należącej do Hyundaia submarki IONIQ, pod którą będą sprzedawane samochody elektryczne. IONIQ 5 jest jednocześnie pierwszym modelem opartym o globalną modularną platformę koncernu Kia-Hyundai dla samochodów elektrycznych E-GMP.

Dzięki temu posiada duży rozstaw osi (aż 300 cm), obszerne wnętrze oraz możliwość ultraszybkiego ładowania.

Po raz pierwszy w samochodzie Hyundaia przednia maska zachodzi na błotniki, co minimalizuje odstępy między panelami, zapewniając optymalną aerodynamikę. Po bokach, automatycznie wysuwane klamki drzwi zapewniają gładki wygląd powierzchni, co również wpływa na wydajność aerodynamiczną. Cechą szczególną wnętrza jest ruchoma konsola środkową, którą można cofnąć nawet o 14 cm. Konsola, wraz z płaską podłogą, w której umieszczono akumulatory, pozwala na większą swobodę ruchu wewnątrz pojazdu. W

W IONIQ 5 znajdziemy dwa 12-calowe ekrany. Ten na środku, dotykowy, to ekran informacyjno-rozrywkowy, natomiast przed kierowcą znajduje się 12-calowy cyfrowy zestaw wskaźników. Ponadto, po raz pierwszy w Hyundaiu, w IONIQ-u 5 znalazł się wyświetlacz Head-Up w rzeczywistości rozszerzonej (AR HUD), który właściwie zmienia przednią szybę w ekran wyświetlacza.

IONIQ 5 jest dostępny z szeregiem różnych napędów elektrycznych. Kupujący mogą wybierać spośród dwóch opcji akumulatorów, 58 kWh lub 72,6 kWh oraz dwóch układów silników elektrycznych: podstawowego z silnikiem tylko z tyłu, albo opcjonalnego z silnikami z przodu i z tyłu. Wszystkie warianty osiągają prędkość maksymalną 185 km/h.

Na szczycie gamy silników elektrycznych znajduje się opcjonalny napęd na wszystkie koła (AWD) w połączeniu z akumulatorem o pojemności 72,6 kWh, zapewniający łączną moc wyjściową 225 kWh i moment obrotowy 605 Nm. Ta wersja może przyspieszyć od 0 km/h do 100 km/h w 5,2 sekundy.

Dla wersji z napędem na dwa koła (2WD) i akumulatorem 72,6 kWh zasięg IONIQ-a 5 na jednym ładowaniu wynosi około 470–480 km, zgodnie z cyklem WLTP.

Platforma E-GMP oferuje standardowo możliwość ładowania 800 V wraz z ładowaniem 400 V bez potrzeby stosowania dodatkowych komponentów lub adapterów. Jest to pierwsza na świecie opatentowana technologia, która wykorzystuje silnik i falownik w celu zwiększenia napięcia z 400 V do 800 V. Dzięki ładowarce o mocy 350 kW IONIQ 5 może być naładowany od 10 procent do 80 procent w zaledwie 18 minut. Wystarczy pięć minut ładowania, aby uzupełnić energię wystarczającą do przejechania 100 km.

IONIQ 5 został wyposażony w Hyundai SmartSense, pakiet zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy. To pierwszy model Hyundaia, który oferuje asystenta jazdy autostradowej na poziomie 2 (HDA 2). Inne systemy wspomagające jazdę obejmują asystenta unikania kolizji czołowych (FCA), asystenta monitorowania martwego pola (BCA), inteligentnego asystenta ograniczenia prędkości (ISLA), system monitorowania uwagi kierowcy (DAW), asystenta świateł drogowych (HBA) i nie tylko.

IONIQ 5 trafił do salonów w 2021 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-08-26

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ioniq 5 N. Elektrycznie i bardzo sportowo2023-07-22TEST: Hyundai IONIQ 5 - krok milowy w rozwoju elektromobilności2023-07-10IONIQ 5. Nowy konkurent Tesli2021-02-23IONIQ 5. Pierwsze zdjęcie wnętrza2021-02-15Hyundai IONIQ 5 Światowym Samochodem Roku 20222022-04-14IONIQ 5. Pierwsze zdjęcia2021-01-13

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Kia EV6

Kia EV6

77 kWh 229 KM elektryczny2022SUVbezstopniowatylny
cena średnia 189 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz EQB

Mercedes EQB

300 228 KM elektryczny2022SUVbezstopniowa4x4
cena średnia 218 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Enyaq

Skoda Enyaq

iV80 204 KM elektryczny2022SUVbezstopniowatylny
cena średnia 199 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota bZ4X

Toyota bZ4X

EV 218 KM elektryczny2022SUVbezstopniowa4x4
cena średnia 190 000 zł
OCENY
Dostępność
Subaru Solterra

Subaru Solterra

EV 218 KM elektryczny2022SUVbezstopniowa4x4
cena średnia 217 000 zł
OCENY
Dostępność

Hyundai Ioniq 5 73 kWh 218 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS