chceauto.pl
x
Isuzu D-Max po liftingu. Polskie ceny

Isuzu D-Max po liftingu. Polskie ceny

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2024-11-20

Isuzu D-Max to pickup produkowany od 2002 roku. Pierwsza i druga generacja oparta była na Chevrolecie Colorado, natomiast produkowana od 2019 roku trzecia generacja nie ma już nic wspólnego z General Motors, natomiast posłużyła za bazę do zbudowania bliźniaczej Mazdy BT-50.

  1. Isuzu D-Max po liftingu. Stylistyka
  2. Isuzu D-Max po liftingu. Napęd i podwozie
  3. Isuzu D-Max po liftingu. Systemy bezpieczeństwa
  4. Isuzu D-Max po liftingu. Wyposażenie
  5. Isuzu D-Max po liftingu. Ceny

Isuzu D-Max po liftingu. Stylistyka

Teraz na rynek trafia D-Max po liftingu. Samochód nie tylko zyskał odświeżony wygląd, ale także bardziej zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy, m.in. asystenta jazdy w korku czy monitorowania ruchu poprzecznego za pojazdem z trybem autonomicznego hamowania.

Zmiany stylistyczne dostrzeżemy oczywiście z przodu. D-Max zyskał nowe elementy stylistyczne, takie jak przednia krata chłodnicy o strukturze przypominającej plastry miodu, LED-owe reflektory i nowe wzory felg aluminiowych. Wnętrze pojazdu wyróżnia odświeżony wzór wykończenia górnej części deski rozdzielczej i nowo zaprojektowany zestaw audio.
Isuzu D-Max po liftingu
Isuzu D-Max po liftingu

Isuzu D-Max po liftingu. Napęd i podwozie

Isuzu D-Max otrzymał również usztywnioną konstrukcje oraz udoskonalenia w układzie przeniesienia napędu, kierowniczym i w zawieszeniu. Nie ma natomiast zmian w zakresie jednostki napędowej. Pod maską nadal pracuje silnika Diesla o pojemności 1.9 l, który generuje moc 163 KM i moment obrotowy na poziomie 360 Nm i współpracuje z automatyczną skrzynią biegów.

Isuzu D-Max otrzymał system wspomagania jazdy w trudnym terenie, który – niezależnie od trybów 2H i 4H – zwiększa ingerencję kontroli trakcji i optymalizuje moc oraz moment obrotowy silnika w zależności od warunków terenowych.
Isuzu D-Max po liftingu
Isuzu D-Max po liftingu

Isuzu D-Max po liftingu. Systemy bezpieczeństwa

Isuzu D-max wyposażono w szereg systemów bezpieczeństwa. Już wersja bazowa posiada blisko 20 takich systemów, a wyższe nawet do 30. Warto zwrócić uwagę na autonomiczny hamulec bezpieczeństwa, którego wydajność została zoptymalizowana poprzez zapewniającą szeroki kąt widzenia kamerę Stereo 4. generacji. Istotnymi udogodnieniem jest także monitorowanie ruchu poprzecznego za pojazdem połączone z autonomicznym hamowaniem w przypadku, kiedy kolizja jest nieunikniona. W pickupie dostępny jest także asystent jazdy w korku, który śledzi pojazd poprzedzający, gdy pas ruchu nie zostanie wykryty, dostosowując prędkość i utrzymując odpowiednią odległość.
Isuzu D-Max po liftingu
Isuzu D-Max po liftingu
Isuzu D-Max otrzymał pięć gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP.

Isuzu D-Max po liftingu. Wyposażenie

Samochód może być również doskonale wyposażony. Już podstawowa wersja L oferuje takie udogodnienia, jak: regulowane podparcie lędźwiowe fotela kierowcy, adaptacyjny tempomat, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz interfejs Android Auto/Apple CarPlay w wersji bezprzewodowej. W wyższych specyfikacjach otrzymamy stację multimedialną z 9-calowym ekranem, fotel kierowcy regulowany elektrycznie w 8 płaszczyznach czy automatyczną, dwustrefową klimatyzację.
Isuzu D-Max po liftingu
Isuzu D-Max po liftingu

Isuzu D-Max po liftingu. Ceny

Isuzu D-Max objęte jest 5-letnią gwarancją, limitowaną przebiegiem 100 tys. km. Ceny tego modelu zaczynają się od 147 tys. zł (wersja L), a kończą na 175 tys. za najbogatszą wersję LSE, przy czym są to ceny netto (bez podatku VAT).

Isuzu D-Max po liftingu. Polskie ceny - GALERIA ZDJĘĆ

Isuzu D-Max po liftingu. Polskie cenyIsuzu D-Max po liftingu. Polskie cenyIsuzu D-Max po liftingu. Polskie cenyIsuzu D-Max po liftingu. Polskie cenyIsuzu D-Max po liftingu. Polskie cenyIsuzu D-Max po liftingu. Polskie ceny

Zobacz także

Isuzu D-Max LSE – alternatywa dla terenówki?

Isuzu D-Max LSE – alternatywa dla terenówki? 2024-06-09

Planując zakup nowego samochodu terenowego, zbudowanego w klasycznym stylu na ramie i z reduktorem, nie ma się zbyt dużego wyboru. W wielu przypadkach auta tego typu albo zniknęły z rynku, albo zbliżyły się do segmentu SUVów. Wybór klasycznych...
Kolejne testy Euro NCAP

Kolejne testy Euro NCAP 2020-12-11

Niezależna organizacja Euro NCAP ogłosiła wyniki kolejnych testów zderzeniowych. Tym razem ocenie bezpieczeństwa poddano Audi A3 Sportback, Seata Leona, Isuzu D-Max, Kię Sorento, Land Rovera Defender, Honda e i Hyundaia i10.Audi A3 Sportback i Seat Leon...
Isuzu kończy 100 lat

Isuzu kończy 100 lat 2016-07-20

Najstarszy producent samochodów z Japonii obchodzi właśnie okrągły jubileusz. Początki firmy, sięgają do roku 1916, kiedy Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering Co. i Tokyo Gas i Electric Industrial Co. zainicjowały plany produkcji...
Oto najbezpieczniejsze auto na świecie!

Oto najbezpieczniejsze auto na świecie! 2012-09-09

Specjaliści z instytutu Euro NCAP przetestowali ostatnio sześć nowych samochodów, które trafiły niedawno do sprzedaży w Europie. Tym razem przebadano bezpieczeństwo oferowane przez nowe Audi A3, Forda B-Maxa, Isuzu D-Maxa, Kiię Cee’d, Renault Clio i...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS