Jeep wprowadził sporo zmian w modelu Renegade. Z zewnątrz samochód w wersji na rok 2018 (MY 2018) właściwie się nie zmienił, dlatego nie możemy mówić o liftingu (co może być zaskakujące, jeśli wziąć pod uwagę, że Renegade debiutował w 2014 roku). Sporo zmian znajdziemy jednak we wnętrzu małego Jeepa.
Jeep Renegade
Przede wszystkim Renegade otrzymał nową konsolę środkową, która została zdominowana z przez dotykowy ekran nowego systemu infotainment. W zależności od wersji wyposażeniowej ma on przekątną 5, 7 lub 8,4 cala. Niezależnie od wielkości system posiada mocniejszy procesor, dzięki czemu układ działa szybciej. Za pomocą ekranu można sterować m.in. radiem, nawigacją, telefonem, ale także klimatyzacją.
Nowością dostępną w najbardziej zaawansowanej wersji systemu czyli UconnectNAV (z ekranem 8,4 cala) jest aplikacja Jeep Skills, która w czasie rzeczywistym na ekranie dostarcza informacji przydatnych podczas jazdy terenowej - o trybie pracy napędu, przechyleniu samochodu, ciśnieniu atmosferycznym czy współrzędnych geograficznych.
Jeep Renegade
Jeep Renegade otrzymał również nowy panel klimatyzacji, który po raz pierwszy zastosowano w nowym Jeepie Compass.
Przebudowany tunel środkowy ma uchwyt na smartfon, nowy uchwyt na kubek oraz dodatkowe schowki na drobne przedmioty, w tym kieszeń niewielki tablet.
Renegade MY18 dostępny jest w czterech różnych poziomach wyposażenia - Sport, Longitude, Limited i Trailhawk - jak również w specjalnej edycji Night Eagle II. Ponadto wybierać można spośród 10 różnych kombinacji układów przeniesienia napędu, zestawionych z dwoma rodzajami napędu - na przód lub 4x4.
Jeep Renegade
Gama silników benzynowych obejmuje 1,6-litrowy E-Torq o mocy 110 KM z pięciostopniową, manualną skrzynią biegów, 1,4-litrowy silnik MultiAir2 Turbo o mocy 140 KM z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów lub z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów DDCT oraz 1,4-litrowy silnik MultiAir2 o mocy 170 KM zestawiony z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów.
Dopełnienie tej oferty stanowi gama jednostek wysokoprężnych obejmująca 1,6-litrowy silnik MultiJet II 120 KM z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów lub z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów DDCT oraz 2,0-litrowy silnik MultiJet II o mocy 120 KM (z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów), 140 KM (z sześciostopniową, manualną skrzynią biegów lub automatyczną, dziewięciostopniową skrzynią biegów) lub 170 KM (zestawiony z dziewięciostopniową, automatyczną skrzynią biegów).