chceauto.pl
x

Kia EV6 77 kWh 325 KM

Kia EV6 77 kWh 325 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2021
Średnia cena
183 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
bezstopniowa
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Silnik
elektryczny
Pojemność baterii
77.0 kWh
Waga
2015 kg
Ładowność
515 kg

OSIĄGI

Moc
325 KM
0-100 km/h
5.2 s.
V max
188 km/h
Zasięg
310 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
63 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/55 R19
255/45 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
520 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Kia EV6 77 kWh 325 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Kia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KMKia EV6 77 kWh 325 KM

Kia EV6 77 kWh 325 KM

EV6 to pierwszy samochód marki Kia skonstruowany na nowej platformie zaprojektowanej na potrzeby aut z napędem elektrycznym. Umożliwia ona zabudowanie baterii w podłodze samochodu oraz połączenie kompaktowych rozmiarów nadwozia (468 cm długości, 188 cm szerokości i 155 cm wysokości) z dużym rozstawem osi - w EV6 jest to 290 cm. To z kolei zapewnia dużo miejsca w kabinie.

Wnętrze EV6 zaprojektowano nowocześnie. Elementem, który szybko przykuwa uwagę jest zakrzywiony ekran łączący zestaw wskaźników i wyświetlacz systemu multimedialnego. Bagażnik Kii EV6 ma 520 litrów pojemności, a po złożeniu oparcia kanapy wzrasta ona do około 1 300 litrów.

Kia EV6 oferuje wiele konfiguracji układu napędowego z dwoma pojemnościami akumulatora do wyboru - o pojemności 77,4 i 58 kWh. Kia EV6 w wersji GT-Line jest dostępna z oboma wariantami baterii, zaś EV6 GT - jedynie w połączeniu z akumulatorem 77,4 kWh.

EV6 to pierwszy samochód elektryczny marki Kia, który jest dostępny z napędem na dwa koła (RWD) lub na cztery koła (AWD). EV6 wyposażone w napęd na dwa koła i akumulator o pojemności 77,4 kWh może przejechać nawet ponad 510 kilometrów na jednym ładowaniu (w cyklu mieszanym WLTP). Odmiana EV6 z napędem na cztery koła dysponuje łącznym maksymalnym momentem obrotowym o wartości 605 Nm i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy.

W modelach AWD akumulator o pojemności 77,4 kWh zasila silniki elektryczne o łącznej mocy 239 kW (325 KM), które napędzają przednie i tylne koła. W wersji z napędem na dwa koła silnik elektryczny o mocy 168 kW (228 KM) napędza koła tylnej osi. Kia EV6 wyposażona w akumulator o pojemności 58,0 kWh przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,2 sekundy, a łączny maksymalny moment obrotowy EV6 AWD wynosi również 605 Nm.

Akumulator 58,0 kWh zasila silniki o łącznej mocy 173 kW (235 KM), które napędzają koła przedniej i tylnej osi. Wersja z napędem na dwa koła jest wyposażona w silnik o mocy 125 kW (170 KM), napędzający tylne koła.

Najmocniejsza wersja to EV6 GT. Taki samochód posiada dwa silniki o łącznej mocy 430 kW (585 KM). Łączny moment obrotowy wynosi 740 Nm, co sprawia, że przyspieszenie EV6 GT w wersji AWD od 0 do 100 km/h wynosi zaledwie 3,5 sekundy, a prędkość maksymalna dochodzi do 260 km/h.

Tylko w wersji GT Kia EV6 jest wyposażona w elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Kia EV6 może być ładowana prądem o napięciu 400 V i 800 V, bez potrzeby stosowania dodatkowych komponentów lub adapterów. Dzięki temu akumulator można naładować z dużą prędkością, od 10 do 80 procent jego pojemności w 18 minut lub doładować energię potrzebną do przejechania 100 km w mniej niż cztery i pół minuty (w wypadku EV6 2WD z akumulatorem 77,4 kWh).

Kia EV6 jest produkowana w Korei Południowej. Samochód pojawił się w salonach w drugiej połowie 2021 roku.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-08-26

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Kia EV6 wkrótce w salonach2021-04-08Nowa Kia Sportage w wersji europejskiej2021-08-24Kia EV62021-03-15Kia EV6 samochodem roku 20222022-02-28Nowe testy Euro NCAP. Wpadki Opla Astry i Peugeota 3082022-05-27COTY 2022. W finale 6 aut elektrycznych!2021-11-29

Kia EV6 77 kWh 325 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Ford Mustang Mach-E

Ford Mustang Mach-E

98 kWh 351 KM elektryczny2021SUVbezstopniowa4x4
cena średnia 212 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Ioniq 5

Hyundai Ioniq 5

73 kWh 305 KM elektryczny2021SUVbezstopniowa4x4
cena średnia 193 000 zł
OCENY
Dostępność

Kia EV6 77 kWh 325 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS