Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.
Kia Proceed II FL 1.0 T-GDi 120 KM
Kia Proceed
Kia Procee'd to trzydrzwiowa wersja modelu Cee'd, który spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem na rynku europejskim.
O ile pierwsze generacja tego pojazdu (debiut w 2007 roku) była dość zbliżona stylistycznie do klasycznego pięciodrzwiowego Cee'da, o tyle druga generacja jest już samochodem, który poszedł za aktualnymi trendami, mówiącymi że auta trzydrzwiowe mają cechować się znacznie bardziej dynamiczną i agresywną stylizacją. Trafiają one przez to wyraźnie innej grupy odbiorców niż samochody pięciodrzwiowe.
Oczywiście obie wersje nadwoziowe zachowują pokrewieństwo jeśli chodzi o rozwiązania techniczne.
Kia Proceed II FL
Kia Pro_cee'd, czyli trzydrzwiowa wersja popularnego Cee'da, debiutowała jesienią 2012 roku na salonie w Paryżu. W marcu roku następnego na salonie genewskim zaprezentowano najmocniejszą wersję tego pojazdu o nazwie GT.
Podobnie jak Pro_cee'd pierwszej generacji, i jak trzydrzwiowy Opel Astra GTC czy Renault Megane samochód znacznie odbiega stylizacją od wersji pięciodrzwiowej. Powód jest oczywisty - obie wersje nadwoziowe skierowane są do zupełnie innego klienta.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-09-05