chceauto.pl
x

Mazda 5 III 1.6 CD 115 KM

Mazda 5 III 1.6 CD 115 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2015
Średnia cena
47 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1560 cm3
Silnik
diesel
Waga
1490 kg
Ładowność
635 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
115 KM
0-100 km/h
13.7 s.
V max
180 km/h
Zasięg
1000 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
38 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/55 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
115 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mazda 5 III 1.6 CD 115 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KMMazda 5 III 1.6 CD 115 KM

Mazda 5 III 1.6 CD 115 KM

Mazda 5

Mazda5 to kompaktowy van, który debiutował w 2005 roku zastępując w Europie model Premacy. Auto spokrewnione jest z Fordem C-MAX. Samochód posiada przesuwne drzwi oraz dostępny jest głównie w wersji siedmioosobowej.

W marcu 2010 roku na salonie w Genewie debiutowała druga generacja Mazdy 5. Samochód zyskał zupełnie nową stylistykę oraz nowe rozwiązania techniczne. Zachowano natomiast przesuwne tylne drzwi. Auto nadal jest siedmioosobowe.

Mazda 5 III

Druga generacja Mazdy 5 zadebiutowała w 2010 roku na salonie motoryzacyjnym w Genewie. Chociaż samochód zbudowano na płycie podłogowej poprzednika (bez zmian pozostał liczący 2,75 m rozstaw osi) auto otrzymało zupełnie nowe nadwozie. Produkcją pojazdu zajmuje się japońska fabryka Mazdy w Hiroszimie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-01-05

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Koniec Mazdy 5. Co z następcą?2015-08-11Mazda w Polsce ma już 4 lata2012-06-04Używane: Mazda 52014-05-26

Mazda 5 III 1.6 CD 115 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen Berlingo

Citroen Berlingo

1.6 HDI 115 KM diesel2015VANręcznaprzedni
cena średnia 38 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Meriva

Opel Meriva

1.6 CDTI 110 KM diesel2015VANręcznaprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Transporter

Volkswagen Transporter

2.0 TDI 114 KM diesel2015VANręcznaprzedni
cena średnia 82 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen C4 Picasso

Citroen C4 Picasso

1.6 HDI 115 KM diesel2015VANręcznaprzedni
cena średnia 42 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Vivaro

Opel Vivaro

1.6 CDTI 125 KM diesel2015VANręcznaprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford C-Max

Ford C-Max

1.5 TDCI 105 KM diesel2015VANręcznaprzedni
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda 5 III 1.6 CD 115 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS