Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 roku. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi 12 168 Mazd. Największą popularnością cieszyły się Mazda6 (3889 sprzedanych egzemplarzy), kompaktowa Mazda3 (3752 szt.) i miejska Mazda2 (1955 szt.).
Na sprzedaży kolejnego pod względem popularności modelu, czyli CX-7 zaważył brak przez długi czas silnika wysokoprężnego. Silnik benzynowy zapewniał świetne osiągi ale kosztem wysokiego zużycia paliwa, przez co nabywców znalazło tylko 1319 egzemplarzy tego modelu, co i tak uznać należy za dobry wynik.
Mazda6
]Minivan Mazda5 może wylegitymować się już znacznie niższym poziomem sprzedaży (442 egzemplarze), podobnie jak duży crossover CX-9 (309 sztuk), który jest samochodem zaprojektowanym głównie z myślą o rynku amerykańskim.
Za to z bardzo ciepłym przyjęciem spotkał się kompaktowy crossover CX-5. Samochód, który do salonów trafił dopiero w tym roku (pytanie dlaczego tak późno pozostaje bez odpowiedzi; konkurencja już dawno czerpie pełnymi garściami z tego segmentu) odebrało w Polsce już 266 klientów, przy czym całkowita liczba zamówień sięgnęła liczby 650! Imponujące...
Mazda CX-5
W ofercie Mazdy znajduje się również niszowy jak na polskie warunki pojazd, czyli jeden z nielicznych produkowanych obecnie klasycznych roadsterów o nazwie MX-5. Co ciekawe, mimo że model ten nie należy do rynkowych nowości, to jego sprzedaż rośnie. W 2008 roku nabywców znalazło 10 egzemplarzy, a w zeszłym roku - już 62. W sumie przez cztery lata sprzedano w Polsce 236 sztuk MX-5.
Gdy w 2008 roku Mazda Motor Poland rozpoczynała działalność jej sieć dilerska liczyła 11 salonów oraz 17 autoryzowanych serwisów. Dzisiaj Mazdy sprzedaje 29 salonów, a serwisować je można w 16 autoryzowanych punktach.
Mazda CX-7
]Obecnie największym utrudnieniem dla Mazdy Motor Poland są wahania kursu złotego spowodowane kryzysem w strefie Euro. Wszystkie modele sprzedawane w Polsce produkowane są w Japonii, dlatego zmiany kursu złotówki w stosunku do jena powodują, że trudno rzetelnie wycenić samochody i ustalić prognozy zysków czy sprzedaży.
A jakich nowości można się spodziewać wkrótce ze strony Mazdy? Jesienią ubiegłego roku na salonie tokijskim Japończycy zaprezentowali prototyp o nazwie Takeri, który jest zapowiedzią Mazdy6 nowej generacji. Kiedy dokładnie pojawi się wersja produkcyjna jeszcze nie wiadomo, ale biorąc pod uwagę, że obecna generacja tego modelu jest sprzedaży od 2007 roku, debiutu nowego modelu można spodziewać się w przyszłym roku. Również Mazda CX-7 debiutowała w 2007, dlatego wkrótce można spodziewać się jej następcy.