Po zaledwie dwóch latach na rynku Mazda poddała liftingowi model 6. Samochód zadebiutował na salonie w Los Angeles.
Mazda 6 po liftingu
Mazda 6 zgodnie jest uznawana za jeden z najładniejszych samochodów segmentu D. Nic więc dziwnego, że zmiany stylistyczne nie są duże. Z przodu pojawiła się nowa osłona chłodnicy, zderzak, zmieniono również kształt świateł, które mogą być wykonane w technologii LED. Również z tyłu pojawiły się nowe światła zespolone wykonane w tej technologii.
Całość zmian zewnętrznych uzupełniają nowe felgi w rozmiarze 19 cali oraz szerszy zestaw dostępnych kolorów.
Mazda 6 po liftingu
Sporo nowości znajdziemy we wnętrzu Mazdy 6. Styliści przeprojektowali kształt głównej konsoli wskaźników oraz konsoli środkowej. Znacznie wzbogacono wyposażenie.
Dodano m.in. MZDConnect - system łączności przeznaczony dla przyszłej generacji modeli, którego sercem jest umieszczony na konsoli środkowej ekran dotykowy o średnicy 7 cali, elektryczny hamulec postojowy, ogrzewanie tylnych siedzeń oraz sterowaną elektrycznie roletę przeciwsłoneczną tylnej szyby. Nowością jest również Active Driving Display, czyli wyświetlacz typu HUD.
Mazda 6 po liftingu
Mazda 6 po liftingu nadal dostępna będzie z silnikami benzynowymi z bezpośrednim wtryskiem paliwa SKYACTIV-G o pojemności 2.0 (moce 145 i 165 KM) i 2.5 (192 KM) l oraz silnikiem Diesla SKYACTIV-D o pojemności 2,2 litra (moce 150 i 175 KM).
Z wersji dotychczasowej przejęte są również sześciobiegowe skrzynie: automatyczna SKYACTIV-Drive i ręczna SKYACTIV-MT. Nowością jest natomiast napęd 4x4, który będzie dostępny w samochodach z silnikami wysokoprężnymi wyłącznie z nadwoziem kombi oraz przełącznik trybu jazdy, który pozwoli dostosować m.in pracę silnika i automatycznej skrzyni biegów do wymagań kierowcy.
Ceny poliftingowej Mazdy 6 zaczynają się od 89 700 zł. Na tyle wyceniono samochód z silnikiem 2.0 w wersji SkyGo. Najtańsze auto z dieslem kosztuje 122 900 zł, a z napędem wszystkich kół - 132 900.