chceauto.pl
x

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KM

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
107 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1320 kg
Ładowność
607 kg

OSIĄGI

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.8 s.
V max
198 km/h
Zasięg
570 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
51 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
430 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KMMazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KMMazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KMMazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KMMazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KMMazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KMMazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KMMazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KM

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KM

Mazda CX-30 to całkowicie nowy kompaktowy SUV, który pozycjonowany będzie między CX-3 a CX-5.

Wymiary Mazdy CX-30 plasują ją segmencie kompaktowym. Samochód ma 439,5 cm długości, 179,5 cm szerokości oraz 153 cm wysokości przy rozstawie osi 265,5 cm. Pojemność bagażnika to 430 litrów. Producent podkreśla szeroki otwór załadunkowy (102 cm) oraz nisko położoną jego dolną krawędź (73 cm).

W stosunku do CX-3 nowy model jest więc o 12 cm dłuższy, o 3 cm szerszy i ma o 8,5 cm większy rozstaw osi. Z kolei w porównaniu do CX-5 CX-30 jest o 15,5 cm krótsza, o 4,5 cm węższa oraz ma o 4,5 cm mniejszy rozstaw osi.

We wnętrzu znajdziemy kokpit skoncentrowany na kierowcy oraz otwartą przestrzeń kabiny dla pasażerów. Wyposażenie CX-30 stanowi m.in. system HUD wyświetlający informacje na przedniej szybie, cyfrowe zegary oraz ekran systemu infotainmet MZD Connect o przekątnej 8,8 cala.

Gama silników Mazdy CX-30 obejmuje nowe silniki Diesla (1.8) oraz benzynowe Skyactiv (1.5, 2.0 i 2.5 - ten raczej nie będzie oferowany w Europie), w tym najnowsza jednostka 2.0 z technologią SPCCI (samoczynnego zapłonu sprężonej mieszanki sterowanego świecą).

Silniki benzynowe Skyactiv wyposażone są w system M-Hybrid, czyli hybrydę typu mild. Układ ten składa się z niewielkiego silnika elektrycznego wspierającego jednostkę spalinową oraz litowi-jonowej baterii o napięciu 24 V.

Silniki współpracują z manualnymi skrzyniami 6-biegowymi lub przekładniami automatycznymi.

System napędu wszystkich kół Mazdy CX-30 o nazwie i-Activ AWD posiada czujniki mierzące docisk kół do nawierzchni. Dane te trafiają do systemu GVC Plus, który odpowiada za rozdział momentu obrotowego między koła.

Mazda CX-30 jest wyposażona we wszystkie nowoczesne systemy bezpieczeństwa, które Japończycy ukrywają za zbiorczym pojęciem i-Activsense.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2022-02-05

Wersje

NADWOZIA

Mazda CX-30. Polskie ceny2019-07-01Mazda CX-30. Nowy kompaktowy SUV2019-03-06Zmodernizowany silnik e-Skyactiv X Mazdy2021-05-10Mazda CX-30 - ta marka wciąż podąża swoją drogą2024-08-07Dobry rok Mazdy w Polsce2022-01-10Honda Jazz i Mazda CX-30 wg Euro NCAP2020-11-12

Ogłoszenia

Mazda CX-30

Mazda CX-30

lubelskie

115 900 zł

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Skoda Karoq

Skoda Karoq

1.5 TSI 150 KM benzyna2022SUVręcznaprzedni
cena średnia 103 000 zł
OCENY
Dostępność
Cupra Formentor

Cupra Formentor

1.5 TSI 150 KM benzyna2022SUVręcznaprzedni
cena średnia 121 000 zł
OCENY
Dostępność
SsangYong Korando

SsangYong Korando

1.5 T-Gdi 163 KM benzyna2022SUVręcznaprzedni
cena średnia 83 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

1.5 TSI 150 KM benzyna2022SUVręcznaprzedni
cena średnia 128 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q3

Audi Q3

35TFSI 150 KM benzyna2022SUVręcznaprzedni
cena średnia 130 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ateca

Seat Ateca

1.5 TSI 150 KM benzyna2022SUVręcznaprzedni
cena średnia 105 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-G 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS