chceauto.pl
x

Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM

Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2024
Średnia cena
321 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Pojemność
2488 cm3
Silnik
Plug-in HybridCo to znaczy?
Pojemność baterii
17.8 kWh
Waga
1995 kg
Ładowność
667 kg

OSIĄGI

Moc
327 KM
0-100 km/h
5.8 s.
V max
200 km/h
Zasięg
560 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/60 R18
235/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
570 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KMMazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM

Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM

Mazda CX-60 oparta jest na opracowanej przez markę skalowanej, wielofunkcyjnej architekturze Skyactiv (Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture). W stosunku do starszych rozwiązań ulepszenia obejmują zwiększoną sztywność nadwozia, dzięki której kierowca jest w stanie odczuwać reakcje samochodu bez żadnych opóźnień.

Mazda CX-60 wkracza na europejski rynek jako ładowana z gniazdka hybryda plug-in, która łączy czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa Skyactiv-G o pojemności 2,5 litra z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW i akumulatorem o pojemności 17,8 kWh. Takie połączenie generuje systemową moc 327 KM/241 kW i maksymalny moment obrotowy 500 Nm. Mazda CX-60 PHEV przyspieszają w zakresie 0-100 km/h w zaledwie 5,8 s. Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV umożliwia przejechanie dystansu 63 km w trybie napędu czysto elektrycznego, przy prędkościach do 100 km/h.

Oprócz hybrydy PHEV w CX-60 będzie nowy silnik Diesla. Dla Mazdy jest to pierwszy, zbudowany od podstaw, rzędowy, sześciocylindrowy silnik e-Skyactiv D o pojemności 3,3 l. Według producenta nowa jednostka wysokoprężna jest jednym z najczystszych silników Diesla na świecie i dlatego Mazda jest przekonana, że ta jednostka napędowa przekroczy wymagania zapowiadanych regulacji dotyczących emisji spalin, gdy tylko wejdą one w życie.

Nowy, montowany wzdłużnie sześciocylindrowy silnik e-Skyactiv D o pojemności 3283 cm3 z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu Common Rail, opracowany został w duchu „rightsizingu”. To oznacza odpowiedni dobór pojemności silnika do wielkości i przeznaczenia samochodu, by uzyskać optymalne parametry mocy i zużycia paliwa.

Silnik e-Skyactiv D dostępny jest do wyboru w dwóch wersjach mocy – 200KM/147kW z napędem na tylne koła i 254KM/187kW z napędem na wszystkie koła Mazda i-Activ AWD. Silnik wyposażony jest w nowy, 48-woltowy system Mazda M Hybrid Boost.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mazda CX-60 PHEV taniej. Ale tylko z rocznika 20222023-08-17Mazda CX-60 nowym dużym silnikiem Diesla2022-07-07Mazda CX-60 zaprezentowana. Polskie ceny2022-03-08Nadjeżdża Mazda CX-60 PHEV2022-02-09Mazda wraca do silnika Wankla2021-10-07

Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Lexus RX

Lexus RX

450h+ 306 KM hybryda2024SUVautomat4x4
cena średnia 517 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota RAV4

Toyota RAV4

2.5 Plug-in Hybrid 306 KM hybryda2024SUVautomat4x4
cena średnia 343 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLC

Mercedes GLC

300e 313 KM hybryda2024SUVautomat4x4
cena średnia 378 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q5

Audi Q5

50TFSI-e 299 KM hybryda2024SUVautomat4x4
cena średnia 308 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC60

Volvo XC60

T6 Plug-In Hybrid 350 KM hybryda2024SUVautomat4x4
cena średnia 332 000 zł
OCENY
Dostępność
DS DS7

DS DS7

1.6 E-Tense 300 KM hybryda2024SUVautomat4x4
cena średnia 304 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS