chceauto.pl
x

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KM

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2024
Średnia cena
296 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Pojemność
3283 cm3
Silnik
Mild HybridCo to znaczy?
Waga
1874 kg
Ładowność
642 kg

OSIĄGI

Moc
254 KM
0-100 km/h
7.4 s.
V max
219 km/h
Zasięg
630 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9.2 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
59 zł
Zbiornik paliwa
58 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
235/50 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
570 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KMMazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KM

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KM

Mazda CX-60 oparta jest na opracowanej przez markę skalowanej, wielofunkcyjnej architekturze Skyactiv (Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture). W stosunku do starszych rozwiązań ulepszenia obejmują zwiększoną sztywność nadwozia, dzięki której kierowca jest w stanie odczuwać reakcje samochodu bez żadnych opóźnień.

Mazda CX-60 wkracza na europejski rynek jako ładowana z gniazdka hybryda plug-in, która łączy czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa Skyactiv-G o pojemności 2,5 litra z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW i akumulatorem o pojemności 17,8 kWh. Takie połączenie generuje systemową moc 327 KM/241 kW i maksymalny moment obrotowy 500 Nm. Mazda CX-60 PHEV przyspieszają w zakresie 0-100 km/h w zaledwie 5,8 s. Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV umożliwia przejechanie dystansu 63 km w trybie napędu czysto elektrycznego, przy prędkościach do 100 km/h.

Oprócz hybrydy PHEV w CX-60 będzie nowy silnik Diesla. Dla Mazdy jest to pierwszy, zbudowany od podstaw, rzędowy, sześciocylindrowy silnik e-Skyactiv D o pojemności 3,3 l. Według producenta nowa jednostka wysokoprężna jest jednym z najczystszych silników Diesla na świecie i dlatego Mazda jest przekonana, że ta jednostka napędowa przekroczy wymagania zapowiadanych regulacji dotyczących emisji spalin, gdy tylko wejdą one w życie.

Nowy, montowany wzdłużnie sześciocylindrowy silnik e-Skyactiv D o pojemności 3283 cm3 z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu Common Rail, opracowany został w duchu „rightsizingu”. To oznacza odpowiedni dobór pojemności silnika do wielkości i przeznaczenia samochodu, by uzyskać optymalne parametry mocy i zużycia paliwa.

Silnik e-Skyactiv D dostępny jest do wyboru w dwóch wersjach mocy – 200KM/147kW z napędem na tylne koła i 254KM/187kW z napędem na wszystkie koła Mazda i-Activ AWD. Silnik wyposażony jest w nowy, 48-woltowy system Mazda M Hybrid Boost.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-29

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mazda CX-60 PHEV taniej. Ale tylko z rocznika 20222023-08-17Mazda CX-60 nowym dużym silnikiem Diesla2022-07-07Mazda CX-60 zaprezentowana. Polskie ceny2022-03-08Nadjeżdża Mazda CX-60 PHEV2022-02-09Mazda wraca do silnika Wankla2021-10-07

Ogłoszenia

Mazda CX-60

Mazda CX-60

małopolskie

286 500 zł
Mazda CX-60

Mazda CX-60

małopolskie

274 700 zł

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volvo XC60

Volvo XC60

2.0 D5 Mild Hybrid 235 KM diesel2024SUVautomat4x4
cena średnia 319 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q8

Audi Q8

45TDI 231 KM diesel2024SUVautomat4x4
cena średnia 431 000 zł
OCENY
Dostępność
Land Rover Discovery

Land Rover Discovery

D250 MHEV 249 KM diesel2024SUVautomat4x4
cena średnia 449 000 zł
OCENY
Dostępność
Mercedes - Benz GLE

Mercedes GLE

300d 269 KM diesel2024SUVautomat4x4
cena średnia 423 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo XC90

Volvo XC90

2.0 D5 Mild Hybrid 235 KM diesel2024SUVautomat4x4
cena średnia 383 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Touareg

Volkswagen Touareg

3.0 V6 TDI 231 KM diesel2024SUVautomat4x4
cena średnia 368 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda CX-60 3.3 e-SKYACTIV D 254 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS