Wiadomo już, ile trzeba będzie zapłacić za Nową Mazdę MX-5 RF. W polskich salonach japońskiego producenta można już składać zamówienia na odmianę z niespotykanym nadwoziem określanym jako „Retractable Fastback”
Mazda MX-5 RF oferowana będzie z silnikami znanymi z odmiany Soft Top. Do wyboru będzie benzynowy 1,5 l (131 KM) lub 2,0 l (160 KM). Standardowo moc trafia na tylną oś za pośrednictwem sześciostopniowej, ręcznej skrzyni biegów. W najbogatszej odmianie wyposażeniowej Mazdy MX-5 RX – SkyFREEDOM – pojawi się opcja połączenia silnika 2,0 l SKY-G 160 KM z automatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Ta oferuje możliwość zmiany przełożeń za pośrednictwem – montowanych przy kierownicy – łopatek.
Mazda MX-5 RF
W ofercie będzie siedem wariantów kolorystycznych: trójwarstwowe lakiery Machine Gray i Soul Red, metaliczne Jet Black, Blue Reflex, Ceramic Metallic i Crystal White oraz - bazowy - Arctic White.
Najtańsza odmiana – SkyENERGY – to wydatek 100 900 zł. Auto dostępne jest wyłącznie z podstawowym silnikiem 1,5 l . Na pokładzie znajdziemy m.in. manualną klimatyzację i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Mazda MX-5 RF
Mocniejszy silnik – 2,0 l 160 KM – oferowany jest od wersji SkyPASSION, wycenionej na 114 900 zł. W tej cenie dostaniemy już automatyczną klimatyzację, radio cyfrowe czy skórzaną tapicerkę z kontrastowymi szwami. Bogatszą odmianę poznamy też m.in. po lakierowanych na czarno (połysk) obudowa lusterek.
Najbogatsza wersja - SkyFREEDOM – to wydatek od 123 900 zł. tyle zapłacić trzeba za auto z silnikiem 2,0 l 160 KM i ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów. Automatyczna przekładnia wymaga dopłaty w wysokości 7 tys. zł. Standard obejmuje m.in. 17-calowe obręczach ze stopów lekkich (w kolorze czarnym), tapicerkę z alcantary i nawigację satelitarną.