Kolejna generacja Mazdy2 pojawi się w polskich salonach w marcu 2015 roku, ale już teraz można składać zamówienia na ten model.
Mazda2
Pod maską Mazdy2 znajdziemy silnik wolnossący SKYACTIV-G z bezpośrednim wtryskiem paliwa, o pojemności 1,5 l. Jednostka dostępna będzie w trzech wersjach mocy (75, 90 i 115 KM). W drugiej połowie przyszłego roku pojawi się też wysokoprężny silnik 1,5 l SKYACTIV-D rozwijający 105 KM i 220 Nm (przy 1400-3200 obr./min). W ofercie dostępne są ręczne skrzynie biegów o 5 lub 6 przełożeniach (w zależności od wariantu mocy silnika) oraz automatyczna przekładnia o 6 przełożeniach.
Samochód oferowany będzie na polskim rynku w czterech wersjach wyposażeniowych: SkyGO, SkyMOTION, SkyENERGY oraz - topowej - SkyPASSION.
Mazda2
Podstawowa odmiana - SkyGO - oferowana jest wyłącznie z najsłabszą wersją silnikową - benzynowym 1,5 l o mocy 75 KM sprzęgniętym z pięciostopniową, ręczną skrzynią biegów. Auto w takiej konfiguracji wycenione zostało na 50,900 zł.
Za samochód z jednostką napędową o mocy 90 KM zapłacić trzeba co najmniej 54,200 zł (wersja SkyMOTION). W tej odmianie auto wyposażone jest w pięciostopniową, ręczną skrzynię biegów. Dopłata do sześciostopniowego automatu - niezależnie od wersji wyposażeniowej - wynosi równe 3 tys. zł.
Mazda2
Najwyższa wersja wyposażeniowa - SkyPASSION - oferowana jest wyłącznie z topowymi odmianami napędowymi. Kierowcy mają więc do wyboru: 90-konny 1,5 l wyposażony w sześciostopniową, automatyczną skrzynię biegów, lub - sprzęgnięty z sześciostopniową, ręczną przekładnią, motor 1,5 l o mocy 115 KM. W pierwszym zestawieniu auto wycenione zostało na 64,900 zł. Za model o mocy 115 KM zapłacić trzeba nie mniej niż 63,900 zł.
Niezależnie od wersji, dopłaty w wysokości 2,000 zł wymaga metalizowany lakier. Na dodatkowe 2,600 zł wyceniono trójwarstwowy, metaliczny klakier Soul Red.