Mitsubishi Pajero Sport 2,5 HP DOHC 178 KM
Mitsubishi Pajero Sport trafiło do polskich salonów na początku 2013 roku.
Pojazd ten został oparty na pickupie L200, zmieniono jednak nadwozie, zmodernizowano również ramę podłużnicową i układ napędowy.
Pajero Sport dostępne jest z tylko jedną jednostką napędową - dieslem o pojemności 2.5 l i mocy 178 KM, który może współpracować z 5-biegową przekładnią manualną lub elektronicznie sterowaną, 5-stopniową, automatyczną skrzynię biegów INVECS-II z sekwencyjnym trybem sportowym.
Silnik generuje maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000-2850 obr/min (350 Nm przy 1800-3500 obr/min w autach z przekładnią automatyczną).
Samochód standardowo wyposażono w układ napędu na obie osie Super Select 4WD, który daje możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości i na dowolnej nawierzchni. System wykorzystuje blokadę centralnego mechanizmu różnicowego oraz skrzynię rozdzielczą. Kierowca może wybrać jeden z czterech trybów pracy, a można tego dokonać nawet podczas jazdy z prędkością do 100 km/h.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-03-14