chceauto.pl
x

Nissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KM

Nissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2015
Średnia cena
180 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
3799 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1740 kg
Ładowność
460 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
550 KM
0-100 km/h
2.7 s.
V max
315 km/h
Zasięg
430 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
17.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
110 zł
Zbiornik paliwa
74 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani
Rozmiar opon seryjnych
255/40 R20
285/35 R20

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
249 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
9000 km czyli po 6 miesiącach
Zużycie paliwa
20.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
54 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
3 s.
Prędkość maksymalna
286 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Nissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KMNissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KMNissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KMNissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KMNissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KMNissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KMNissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KMNissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KM

Nissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KM

Model GT-R pojawił się w ofercie Nissana w czerwcu 2008 roku. Samochód skonstruowano w jednym celu - miał zawstydzić konstruktorów takich motoryzacyjnych ikon, jak Porsche, Lamborghini czy Ferrari.

Samochód można traktować, jako następcę kultowego już Nissana Skyline GT-R - jednego z ulubionych pojazdów drifterów. Dwudrzwiowe nadwozie auta mierzy 4,65 m długości, 1,89 m szerokości i 1,39 m wysokości. To co najważniejsze kryje się pod maską. Auto napędzane jest sześciocylindrowym, benzynowym silnikiem w układzie V o pojemności 3,8 litra. Jednostka wspomagana jest przez dwie turbosprężarki i może się pochwalić rewelacyjnymi osiągami.

W pierwszym roku produkcji moc maksymalna wynosiła 485 KM. Przy okazji niewielkiego liftingu przeprowadzonego w 2010 roku podniesiono ją do 530 KM. W 2011 roku po raz kolejny zwiększono limit mocy do 550 KM. Maksymalny moment obrotowy - 588 Nm (następnie - po liftingach - 612 Nm i 632 Nm) - dostępny jest między 3200 a 5200 obr./min.

Moc w całości przenoszona jest na cztery koła za pośrednictwem dwusprzęgłowej, zautomatyzowanej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Najmocniejsza, wytwarzana od 2011 roku, wersja przyspiesza do 100 km/h w 2,8 sekundy i rozpędza się do prędkości maksymalnej 311 km/h.

Obecnie ceny aut na rynku wtórnym sprawiają, że na model GT-R wciąż pozwolić mogą sobie jedynie nieliczni. Mimo tego, większość polskiej oferty rynkowej stanowią samochody powypadkowe sprowadzone do kraju w ramach prywatnego importu. Model cieszy się wprawdzie dobrą opinią, ale trzeba pamiętać o horrendalnych kosztach utrzymania. Z racji osiągów bardzo szybko zużywają się elementy układu hamulcowego i zawieszenia - w początkowej fazie produkcji Nissan borykał się też z usterkami skrzyń biegów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-01-08

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Nissan GT-R Prestige T-Spec. Jedyna sztuka trafiła do Polski2022-06-20Zmodernizowany Nissan GT-R w Polsce. Ceny2016-08-31Nissan GT-R po zmianach. Ceny2016-04-28Nissan GT-R Nismo 2020 już jest2019-07-08Nissan GT-R 50th Anniversary Edition2019-07-07Nissan GT-R50 by Italdesign trafi do produkcji2018-12-12

    Nissan GT-R R35 3.8 V6 TwinTurbo 550 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS