Przypomnijmy, że GT-R otrzymał nowy pakiet ospojlerowania z większymi wlotami powietrza oraz nową deskę rozdzielczą z ekranem dotykowym. Moc silnika 3.8V6 twinturbo to 570 KM.
Natomiast teraz Nissan zaprezentował zmodernizowanego GT-R-a w wydaniu Nismo, czyli najbardziej ekstremalnej wersji. Samochód otrzymał nowy zderzak, tradycyjnie dla Nismo, wykonany z włókna węglowego. Zmodyfikowano również kształt grilla, który zapewnia teraz lepsze chłodzenie.
Nissan GT-R Nismo
Maska została wzmocniona, by nie ulegała deformacjom podczas jazdy z wysokimi prędkościami. Nowe kształty zapewniają zwiększony poziom docisku.
Inżynierowie zwiększyli również poziom sztywności nadwozia, dzięki czemu można było na nowo zestroić zawieszenie, a to przełożyło się na właściwości jezdne.
Nissan GT-R Nismo
We wnętrzu GT-R-a Nismo również pojawił się ekran dotykowy, dzięki któremu liczba fizycznych przełączników w kabinie została zredukowana z 27 do... 11. Przekątna ekranu to 8 cali.
Trochę żal, że Japończycy nie zdecydowali się na modyfikację jednostki napędowej. Silnik 3.8V6 GT-R-a Nismo nadal generuje równe 600 KM.
Nissan GT-R Nismo będzie dostępny w jednym z pięciu kolorów. Samochód jest produkowany wyłącznie w Japonii, w fabryce Toichigi, a silniki są ręcznie montowane w zakładzie w Yokohamie.