chceauto.pl
x

Nissan Primera P10 2.0 GT 150 KM

Nissan Primera P10 2.0 GT 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1996
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
150 KM
0-100 km/h
8.4 s.
V max
230 km/h

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
480 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
28 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.2 s.
Prędkość maksymalna
209 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Nissan Primera P10 2.0 GT 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan Primera P10 2.0 GT 150 KMNissan Primera P10 2.0 GT 150 KM

Nissan Primera P10 2.0 GT 150 KM

Nissan Primera

Nissan Primera zadebiutował w 1990 roku. Pierwsza generacja tego modelu produkowana była do 1998 roku. W 1996 roku pojawiła się druga generacja Primery. Trzy lata później samochód poddano liftingowi, a w 2002 roku zakończono jego produkcję. W tym samym roku pojawiła się Primera trzeciej generacji.

Nissan Primera P10

Kupując Primerę pierwszej generacji trzeba liczyć się z wydatkami. Samochody mają już słuszny wiek i nie mniej słuszny przebieg. Stąd psuć się mogą wszystkie elementy eksploatacyjne, począwszy od zawieszenia przez sprzęgło aż po rozrząd czy nawet uszczelkę pod głowicą.
Primerom pierwszej generacji nieobce są również problemy z rdzą - szczególnie wrażliwie są progi.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-03

Wersje

ROCZNIKI

Używane: Nissan Primera P112013-08-14Używane: Nissan Primera P122013-01-06Nissan Juke razy milion!2018-07-17Chcesz Japończyka? A może Nissan?2011-07-03

Nissan Primera P10 2.0 GT 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Laguna

Renault Laguna

2.0 140 KM benzyna1996liftbackręcznaprzedni
cena średnia 3 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 16V 136 KM benzyna1996liftbackręcznaprzedni
cena średnia 3 000 zł
OCENY
Dostępność

Nissan Primera P10 2.0 GT 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS