chceauto.pl
x

Nissan X-Trail II 2.0d 150 KM

Nissan X-Trail II 2.0d 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2007
Średnia cena
28 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1995 cm3
Silnik
diesel
Waga
1645 kg
Ładowność
525 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
150 KM
0-100 km/h
12.5 s.
V max
181 km/h
Zasięg
800 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.1 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
52 zł
Zbiornik paliwa
65 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani
Rozmiar opon seryjnych
225/55 R18

RANKING TÜV

Raport
2012
Miejsce
80 na 120 sklasyfikowanych
Awaryjność
11.5%
Średni przebieg
78 000 km

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
603 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Nissan X-Trail II 2.0d 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Nissan X-Trail II 2.0d 150 KMNissan X-Trail II 2.0d 150 KMNissan X-Trail II 2.0d 150 KMNissan X-Trail II 2.0d 150 KMNissan X-Trail II 2.0d 150 KMNissan X-Trail II 2.0d 150 KMNissan X-Trail II 2.0d 150 KM

Nissan X-Trail II 2.0d 150 KM

Nissan X-Trail

Nissan X-Trail to kompaktowy SUV. Auto debiutowało w salonach 2002 roku, pierwsza generacja zbudowana była na płycie podłogowej Primery i Almery. Samochód cechował się przyzwoitymi możliwościami terenowymi, za to nieco gorzej prowadził się po nawierzchniach utwardzonych (miękko zestrojone zawieszenie przechylało się na zakrętach, mało precyzyjny układ kierowniczy). Podobny charakter miał zbudowany na płycie podłogowej Renault Megane i Nissana Qashqai, X-Trail drugiej generacji, który debiutował w 2007 roku.
W 2013 roku na salonie we Frankfurcie zaprezentowano X-Traila III, auto trafi na rynek w 2014 roku.

Nissan X-Trail II

Nissan X-Trail II generacji debiutował w 2007 roku. Auta budowano na tzw. płycie C, czyli tej samej, którą wykorzystano w Renault Megane (od roku 2003) i Renault Koleos oraz Nissanie Qashqai.

Mimo tego, charakter X-Trail-a jest zupełnie inny - pod względem właściwości jezdnych bliżej mu do auta terenowego niż typowego crossovera czy samochodu kompaktowego.

W 2010 roku Nissan X-Trail został poddany liftingowi, zaś produkcję zakończono w 2013 roku, gdy pokazano kolejną, zupełną inną wyglądem i charakterem, generację.

Nissan X-Trail II generacji ma 463 cm długości oraz niemal 180 cm szerokości. Wysokość to 168 cm. Na tle tych pokaźnych wymiarów nieco rozczarowuje rozstaw osi (263 cm), który powoduje, że na tylnej kanapie miejsca jest co najwyżej przeciętnie. Potężny jest za to bagażnik, którego pojemność przekracza 600 litrów.

Większość egzemplarzy Nissana X-Trail jest dobrze wyposażona. Standardem jest klimatyzacja, ESP i 6 poduszek powietrznych, bez trudu można znaleźć również egzemplarze ze skórzaną tapicerką, nawigacją czy dużym oknem dachowym.

Gama jednostek napędowych nie była szeroka. Od początku oferowano benzynowy silnik 2.0, nieco później gamę poszerzono o czterocylindrową również benzynową jednostkę o pojemności 2.5 l. Są one bezawaryjne, nie cieszą się jednak dobrą opinią u gazowników. W X-Trailu nie są również oszczędne, przez na rynku wtórnym niemal nie występują.

Zdecydowanie większą popularnością cieszyły się samochody z dieslami. W X-Trailu montowano dwie wersje jednostki 2.0 dCi o mocy 150 i 173 KM. Są to oczywiście silniki Renault, generalnie cieszące się dobrą opinią i bezawaryjne. Podczas jazdy w mieście trzeba jednak liczyć się z zatykaniem filtrów cząstek stałych.

Zawieszenie X-Traila zestrojono miękko. Z przodu zastosowano kolumny McPhersona, z tyłu belkę skrętną lub - w autach z napędem 4x4 - układ wielowahaczowy. Jest ono dość trwałe, za to problemy mogą sprawiać łożyska kół, z czasem mogą wybijać się również tuleje wahaczy.

Jeśli planujemy używać auta poza asfaltem warto wybrać egzemplarz z napędem 4x. Może on działać w kilku trybach: 2WD (napędzane koła przednie), Auto (tylna oś jest automatycznie dołączana w razie potrzeby) oraz Lock (blokada momentu obrotowego między osiami 50 na 50).

Na rynku można trafić również egzemplarze wyposażone w automatyczną skrzynię biegów, chociaż rozwiązanie to nie było szczególnie chętnie wybierane przez osoby kupujące X-Traila.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-12-29

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowy Nissan X-Trail. Premiera i polskie ceny2022-09-10Nissan X-trail po liftingu2017-06-05Nissan X-Trail z nowym mocnym dieslem2017-01-02Nissan X-Trail w obniżonej cenie2015-04-28Nissan X-Trail e-Power e-4orce - nietypowy pod każdym względem2022-12-19Używane: Nissan X-Trail II2018-12-31

Nissan X-Trail CRASHTEST

Nissan X-Trail - AKCJE NAWROTOWE

2011-11-28W niektórych samochodach Nissan Qashqai (J10) i Nissan X-Trail (T31) istnieje możliwość niespełnienia wymagań odnośnie wymiarów odlewu części odpowiedzialnej za chłodzenie jednostki sterującej elektrycznego wspomagania układu kierowniczego (EPS).

W ekstremalnym przypadku, na skutek opisanej wady, w przypadku ciągłej pracy elektryczny silnik układu EPS może przestać działać. Jeśli taka sytuacja wystąpi, lampka ostrzegawcza układu wspomagania kierowcy zaświeci się, a kierujący pojazdem doświadczy nagłej utraty wspomagania układu kierowniczego. Wada nie ma wpływu na działanie układu kierowniczego bez wspomagania.

plik pdf

Nissan X-Trail II 2.0d 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen C-Crosser

Citroen C-Crosser

2.2 HDi 160 KM diesel2007SUVautomat4x4
cena średnia 27 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Tucson

Hyundai Tucson

2.0 CRDi 140 KM diesel2007SUVautomat4x4
cena średnia 26 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero

3.2 DID 161 KM diesel2007SUVautomat4x4
cena średnia 33 000 zł
OCENY
Dostępność
Jeep Cherokee

Jeep Cherokee

2.8 CRD 163 KM diesel2007SUVautomat4x4
cena średnia 27 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Antara

Opel Antara

2.0 CDTI 150 KM diesel2007SUVautomat4x4
cena średnia 21 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe

2.2 CRDi 155 KM diesel2007SUVautomat4x4
cena średnia 28 000 zł
OCENY
Dostępność

Nissan X-Trail II 2.0d 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS