Niemiecka firma opublikowała pierwsze informacje dotyczące swoich najnowszych 911-tek.
Porsche 911 turbo S
Wiadomo już, że w stosunku do poprzedniej generacji długość nadwozia zwiększyła się o 40 mm. Nowe 911 Turbo mierzy teraz 4490 mm. W porównaniu do Carrery 4 większa - o 28 mm - jest teraz również szerokość karoserii. Auto ma teraz 1878 mm szerokści. Poważnych zmian dokonano też w konstrukcji podwozia. Aż o 100 mm - do 2458 mm - zwiększono rozstaw osi, mniejsze są teraz przedni i tylny zwis pojazdu.
Porsche 911 turbo S
Fani marki dostrzegą wykonane w całości w technologii LED przednie reflektory wyposażone w cztery punktowe światła do jazdy dziennej. Nowe są m.in 20-calowe felgi ze stopów lekkich, które w wersji Turbo S mogą być wyposażone w centralną nakrętkę. Standardem jest automatycznie wysuwany tylny spoiler, który - w zależności od prędkości - automatycznie ustawia się w jednej z trzech pozycji.
Porsche 911 turbo S
W przypadku Porsche to co najważniejsze kryje się pod tylną klapą. 911 Turbo napędzane jest sześciocylindrowym silnikiem typu boxer o pojemności 3,8 litra. Dzięki turbodoładowaniu i bezpośredniemu wtryskowi paliwa motor rozwija moc 520 KM, która przenoszona jest na cztery koła za pośrednictwem siedmiostopniowej, dwusprzęgłowej, zautomatyzowanej skrzyni PDK. Ta sama jednostka napędowa w Porsche 911 Turbo S rozwija moc maksymalną 560 KM.
Porsche 911 turbo S
Słabsza wersja - 911 Turbo - wyposażona w pakiet Chrono S przyspiesza do 100 km/h w 3,2 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 318 km/h.
Oficjalny debiut kolejnej generacji 911 Turbo zaplanowany został na wrześniowy salon motoryzacyjny we Frankfurcie. Ceny na rodzimym, niemieckim rynku, zaczynać się będą od 162 055 euro dla wersji Turbo i 195 256 euro dla Turbo S.