W polskich salonach zadebiutował waśnie odświeżony Mitsubishi ASX. Co zmieniło się w wyglądzie auta i ile trzeba za nie zapłacić?
Odmłodzony ASX może pochwalić się zmodyfikowaną konstrukcją przedniej części nadwozia, dzięki czemu sylwetka pojazdu jest teraz bardziej dynamiczna. Zmianom poddano również tylny zderzak. Samochód oferowany będzie teraz w siedmiu barwach nadwozia – nowością jest kolor perłowo-biały.
Mitsubishi ASX
Fani marki dostrzegą też zmiany we wnętrzu auta. Zastosowano nowe materiały wykończeniowe, takie jak np. nowe chromowane elementy ozdobne przednich drzwi oraz nowe wzory tapicerki. Zmienił się także wygląd kierownicy, a zamiast obrotowego przełącznika układu kontroli wszystkich kół (AWC) zastosowano przycisk.
Oprócz stylistów pod zmianami w konstrukcji auta podpisali się też inżynierowie. Dla poprawy prowadzenia i komfortu przekonstruowano tylne zawieszenie wielowahaczowe.
Mitsubishi ASX
Odświeżony Mitsubishi ASX dostępny jest w polskich salonach w pięciu konfiguracjach. Wybierać można wśród aut z benzynowym silnikiem 1,6 l o mocy 117 KM, ręczną, 5-biegową przekładnią i napędem na przednią oś oraz z turbodoładowanym Dieslem o mocy 150 KM, 6-biegową, ręczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła. Obydwie jednostki napędowe spełniają teraz wyśrubowane normy emisji spalin Euro5.
Mitsubishi ASX
Klienci zainteresowani modelem ASX wyprodukowanym w 2012 roku (już w odnowionej wersji) mogą skorzystać z jednej z trzech form oferty promocyjnej: Zniżki w wysokości 10 000 zł, połączenia 10 000 zł zniżki z 12-miesięcznym, nieoprocentowanym kredytem 50/50 lub zniżki w wysokości 7 500 zł wraz z nieoprocentowanym kredytem 3x33%.
Od dnia premiery w 2010 roku Mitsubishi ASX trafił do 325 000 tysięcy klientów na całym świecie, z czego 167 000 samochodów znalazło nabywców w Europie. Najtańszy Mitsubishi ASX kosztuje obecnie w polskim salonie 65 300 zł.