Na zbliżającym się salonie w Los Angeles zadebiutuje Cayenne w usportowionej odmianie GTS.
Porsche Cayenne GTS
W stosunku do "cywilnych" wersji model GTS wyróżnia się zaadaptowanym z Cayenne Turbo pasem przednim z dużymi wlotami powietrza i pakietem stylistycznym obejmującym m.in poszerzające nakładki na nadkola i progi. Te ostatnie, wraz ze spoilerem tylnej klapy, lakierowane są na kolor nadwozia. Z tyłu pojawiły się przyciemniane klosze reflektorów i czarne napisy. Na czarno polakierowano również 20-calowe felgi RS Spyder.
Porsche Cayenne GTS
By sprostać dodatkowej mocy niemieccy inżynierowie wprowadzili kilka ulepszeń w zawieszeniu. Standardowym wyposażeniem Cayenne GTS jest układ PASM (Porsche Active Suspension Management), dzięki któremu prześwit zmniejszył się aż o 24 mm. Z Cayenne Turbo zaadaptowano tarczowe hamulce, których zaciski lakierowane są na czerwono. Z przodu zastosowano tarcze o średnicy 390 mm, przy tylnych kołach pracują dyski o średnicy 358 mm.
Pod maskę Cayenne GTS trafił podwójnie doładowany, benzynowy V6 o pojemności 3,6 l. Silnik dysponuje mocą 440 KM i rozwija równe 600 Nm momentu obrotowego. To wystarcza, by samochód przyspieszał do 100 km/h w 5,2 s (5,1 jeśli klient zdecyduje się na opcjonalny pakiet Chrono) i osiągał prędkość maksymalną 262 km/h.
Porsche Cayenne
W Los Angeles Porsche zaprezentuje też nowy, podstawowy, model Cayenne napędzany silnikiem 3,6 l V6 o mocy 300 KM. W tej wersji auto osiąga setkę w 7,7 s i rozpędza się do prędkości 230 km/h.
Oba modele trafić mają do salonów niemieckiej marki w lutym przyszłego roku. Nowa, bazowa wersja Cayenne wyceniona została na 65 427 euro. Za usportowione Cayenne GTS zapłacić trzeba będzie od 98 152 euro.