chceauto.pl
x

Opel Sintra 2.2 141 KM

Opel Sintra 2.2 141 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
1996
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2198 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
141 KM
0-100 km/h
12.8 s.
V max
189 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.6 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
61 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
460 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
11.5 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
30 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
14.1 s.
Prędkość maksymalna
172 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Opel Sintra 2.2 141 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Opel Sintra 2.2 141 KM

Opel Sintra 2.2 141 KM

Chociaż Sintra nosi na grilu znaczek Opla, auto nie ma nic wspólnego z Europą. Samochód to „zeuropeizowana” wersja Chevroleta Venture sprowadzana na Stary Kontynent w latach 1996-2000. Auto nie było wprawdzie importowane do Polski, ale duża popularność modelu w Niemczech sprawiła, że samochód trafił w końcu i do nas. Zgodnie z panującymi za oceanem trendami Sintra jest przeważnie bardzo dobrze wyposażona. We wnętrzu znajdziemy m.in. klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, poduszki powietrzne. 
Samochody cieszą się dobrą opinią, ale koszty eksploatacji mogą być bardzo duże. Warto zainwestować w dobrej klasy instalację gazową, która zdecydowanie obniży wydatki. Lepiej też omijać autoryzowane stacje obsługi, których personel nie bardzo orientuje się w konstrukcji tego modelu. Sintrę najlepiej naprawiać będzie w warsztatach wyspecjalizowanych w autach zza oceanu. O typowych usterkach trudno mówić - czasami kapryśna okazuje się elektryka - przepalają się żarówki oświetlenia wnętrza, nie kontaktują czujniki zamknięcia drzwi. Część użytkowników skarży się również na niezbyt trwałe chłodnice oleju - ich wymiana jest kosztowna - wymaga wyjęcia jednostki napędowej. Części najlepiej szukać przez internet lub w sklepach z częściami do aut z USA. Przed zakupem diesla lepiej dobrze się zastanowić. Mniej awaryjne są niewysilone jednostki 2,2 l. oraz V6, nawet, jeśli zasilane są LPG. Ocynkowana karoseria nie powinna poddawać się działaniu rdzy. Jej występowanie świadczy przeważnie o wypadkowej przeszłości.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-04-17

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Renault odświeża Espace2012-05-15Jazda vanem nie musi być droga. Zobacz, które się nie psują!2011-08-25

Opel Sintra CRASHTEST

Opel Sintra 2.2 141 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Chrysler Voyager

Chrysler Voyager

2.4 151 KM benzyna1996VANręcznaprzedni
cena średnia 3 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Shuttle

Honda Shuttle

2.2 150 KM benzyna1996VANręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Chrysler Grand Voyager

Chrysler Grand Voyager

2.4 151 KM benzyna1996VANręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Citroen Evasion

Citroen Evasion

2.0 TCT 147 KM benzyna1996VANręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Galaxy

Ford Galaxy

2.3 16V 145 KM benzyna1996VANręcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Mazda MPV

Mazda MPV

3.0I V6 148 KM benzyna1996VANręcznatylny
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność

Opel Sintra 2.2 141 KM Opinie i komentarze

Marcin Wilkowski
15 kwietnia 2013
Nie wiem kto tutaj opisuje te auta ale wiedzy za dużej nie ma. Nie ubliżając nikomu jest idiotą. Sintra ma po pierwsze napęd na przód a nie na tył. Sam taką mam. Oleju wchodzi 4.5 litra a w wersji 2.2 16 V moja Sintra wczoraj NA GAZIE rozpędziła się do 203 km/h

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS