Jedna ze sztandarowych wersji modelu 911 - 911 GTS - doczekała się właśnie kuracji odmładzającej. Na jakie zmiany zdecydowali się niemieccy inżynierowie i styliści?
Porsche 911 GTS po liftingu
Porsche zaprezentowało od razu obie odmiany nadwoziowe - coupe i kabriolet, oraz ich pochodne z napędem na cztery koła. Z zewnątrz odmianę GTS rozpoznamy po poszerzonych tylnych błotnikach i przyciemnionych, biksenonowych reflektorach przednich. Standardem są również - lakierowane na czarny mat - 20-calowe felgi ze stopów lekkich i sportowy układ wydechowy z podwójnymi, chromowanymi końcówkami.
We wnętrzu znajdziemy najwyższej jakości materiały - deska rozdzielcza obszyta została skórą, do wykończenia podsufitki użyto alcantary.
Porsche 911 GTS po liftingu
Za napęd odpowiada silnik boxer o pojemności 3,8 l. Sześciocylindrowa jednostka rozwija moc 430 KM. Moc trafia na koła tylnej lub obu osi za pośrednictwem zautomatyzowanej, dwusprzęgłowej przekładni PDK. Porsche 911 GTS Carrera na sprint do 100 km/h potrzebuje równe 4 s. W 4,2 s przyspiesza do serki wersja z otwartym nadwoziem. Niezależnie od odmiany prędkość maksymalna auta to równe 300 km/h.
Odświeżone modele trafią do salonów z początkiem listopada. Obejmująca obostrzenia podatkowe cena bazowego 911 GTS Carrera w niemieckim salonie ustalona została na 117 549 euro.
Po wprowadzeniu nowych odmian gama modelowa 911 Carrera liczy 12 sportowych aut na trzech poziomach mocy, dostępnych z nadwoziami Coupé i Cabriolet oraz z napędem na tylną lub obie osie.