Po raz pierwszy w 61-letniej historii Porsche 911 model ten otrzyma hybrydowy zespół napędowy. Samochód z nowym napędem był testowany w różnych warunkach na całym świecie, od warunków zimowych bo upalne, jak miało to miejsce w trakcie końcowych etapów testów w Dubaju. W sumie w fazie rozwojowej inżynierowie i kierowcy testowi przejechali ponad 5 milionów kilometrów. Porsche już zakończyło testy drogowe hybrydowego 911 i samochód jest gotowy do produkcji seryjnej.
- Hybrydowe Porsche 911 na torze Nurburgring
- Hybrydowe Porsche 911 zadebiutuje 28 maja
Hybrydowe Porsche 911 na torze Nurburgring
Oczywiście nie mogło się obyć bez wizyty hybrydowego Porsche 911 na torze Nurburgring, gdzie odbyło się testowanie i dostrajanie samochody na północnej pętli toru.
Porsche 911 po liftingu
W trakcie wyczynowych testów ambasador marki Porsche, Jörg Bergmeister, pokonał nowym wariantem okrążenie legendarnego ringu w czasie 7:16,934 min. Jak twierdzi Porsche jest to o 8,7 sekundy szybciej niż "odpowiadającym mu poprzednikiem", przy czym nie sprecyzowano o jaką wersję 911 chodzi.
Porsche 911 po liftingu
Wiadomo jednak, że testowy egzemplarz był wyposażony w standardowe opony drogowe oraz w zestaw aerodynamiczny z nieruchomym tylnym spojlerem, który już od kilku generacji jest dostępny jako opcja i zapewnia większy docisk przy wysokich prędkościach.
Hybrydowe Porsche 911 zadebiutuje 28 maja
Odświeżone Porsche 911 z napędem hybrydowym ma być nie tylko szybsze na torze, ale zapewniać większą przyczepność i znacznie wyższą moc.
Porsche 911 po liftingu
Światowa premiera zmodernizowanego Porsche 911 odbędzie się 28 maja. Wówczas poznamy wszystkie szczegóły dotyczące nowego hybrydowego napędu oraz cen.