chceauto.pl
x

Renault Clio V 1.3 TCe 130 KM

Renault Clio V 1.3 TCe 130 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
52 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1332 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
130 KM
0-100 km/h
9 s.
V max
200 km/h
Zasięg
510 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.2 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
52 zł
Zbiornik paliwa
42 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
195/55 R16
205/45 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
B
Bagażnik
391 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Renault Clio V 1.3 TCe 130 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KMRenault Clio V 1.3 TCe 130 KM

Renault Clio V 1.3 TCe 130 KM

Renault Clio

Renault Clio to jeden z najważniejszych modeli w całej historii tego francuskiego producenta. Ten należący do segmentu B samochód zadebiutował w 1990 roku, od razu zdobywając tytuł Samochodu Roku. Model ten produkowano przez osiem lat. W 1998 roku na rynek weszła zupełnie nowa II generacja Clio. Samochód odniósł tak duży sukces, że chociaż w 2005 roku do produkcji weszło Clio III, to ograniczoną do podstawowych wersji produkcję II generacji utrzymano aż do 2012 roku, czyli do debiutu Clio IV. Podobny zabieg zastosowano zresztą z Clio III, które jako Clio Collection produkowane jest równoległe z Clio IV.

Renault Clio V

Piąta generacja Renault Clio została zaprezentowana pod koniec stycznia 2019 roku, a publiczny debiut miał miejsce na salonie genewskim w marcu.

Clio V kontynuuje linię nadwoziową, zarówno poprzedniej generacji, jak i innych modeli francuskiej marki. Przód wyraźnie nawiązuje do Megane, a tył - raczej nasuwa na myśl Clio IV.

Nowy model to jednak całkowicie nowe auto. W porównaniu do poprzednika samochód nieco zmalał - ma 404,8 cm długości, a więc o 1,4 cm mniej nic Clio IV. Zwiększono za to wyraźnie, bo 6,6 cm (!) szerokość, która obecnie wynosi 179,8 cm. By poprawić prezencję producent zdecydował się również na dość mocne obniżenie linii dachu - biegnie on teraz o 3 cm niżej, czyli na wysokości 144 cm.

O 26 litrów udało się powiększyć bagażnik (do 391 litrów).

Na konsoli środkowej dominuje olbrzymich wręcz rozmiarów, umieszczony pionowo ekran dotykowy, którego przekątna wynosi aż 9,3 cala. Poniżej ekranu znajdziemy tylko jeden rząd fizycznych przełączników, które służą do ustawiania klimatyzacji.

Drugi ekran znajduje się bezpośrednio przed kierowcą, to tzw. wirtualne zegary, które można dowolnie konfigurować. Ich rozmiar to 7 lub nawet 10 cali.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2019-12-22

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Renault Clio po liftingu2023-04-18Renault Clio ma już 30 lat2020-08-24Nowe Renault Clio!2019-01-29Renault Clio RS i GT Line2016-07-10Renault Clio - lifting2016-06-1325 lat Renault Clio2016-06-04

    Renault Clio V 1.3 TCe 130 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Opel Corsa

    Opel Corsa

    1.2 Turbo 130 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
    cena średnia 49 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz A-klasa

    Mercedes A-klasa

    180 136 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
    cena średnia 80 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mini Cooper

    Mini Cooper

    1.5 136 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
    cena średnia 67 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Peugeot 208

    Peugeot 208

    1.2 PureTech 130 KM benzyna2019hatchback 5drautomatprzedni
    cena średnia 52 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Renault Clio V 1.3 TCe 130 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS