chceauto.pl
x

Renault Fluence I 1.5 dCi 90 KM

Renault Fluence I 1.5 dCi 90 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2012
Średnia cena
21 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1461 cm3
Silnik
diesel
Waga
1280 kg
Ładowność
491 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
90 KM
0-100 km/h
13 s.
V max
175 km/h
Zasięg
1110 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
5.4 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
35 zł
Zbiornik paliwa
60 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
205/65 R15
205/60 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
530 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Renault Fluence I 1.5 dCi 90 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Fluence I 1.5 dCi 90 KMRenault Fluence I 1.5 dCi 90 KMRenault Fluence I 1.5 dCi 90 KMRenault Fluence I 1.5 dCi 90 KMRenault Fluence I 1.5 dCi 90 KMRenault Fluence I 1.5 dCi 90 KMRenault Fluence I 1.5 dCi 90 KMRenault Fluence I 1.5 dCi 90 KM

Renault Fluence I 1.5 dCi 90 KM

Trzecia generacja Renault Megane zadebiutowała w 2008 roku na salonie samochodowym w Paryżu.  Jego odmiana z nadwoziem typu sedan - Fluence - zadebiutowała w roku 2009. Podobnie, jak poprzednik samochód otrzymał maksymalną notę pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych euroNCAP. Samochód, podobnie jak najnowsza generacja Laguny, udowodnić miał, że marka Renault potrafi budować auta nie tylko bezpieczne i komfortowe, ale też bezawaryjne. Póki co sztuka ta udaje całkiem dobrze. W stosunku do poprzednika wnętrze oferuje nieco mniej miejsca, wykonano je za to z o wiele lepszych materiałów. Sporo zmian zastosowano również w charakterystyce zawieszenia, które przypomina teraz bardziej auto niemieckie niż francuskie. Polepszyła się dzięki temu precyzja prowadzenia, lecz miłośnicy francuskiego komfortu mogą czuć się rozczarowani. M Póki co, ani użytkownicy, ani pracownicy serwisów nie skarżą się na awaryjność tego modelu. O typowych przypadłościach trudno więc mówić. 
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-06-02

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Takie jest nowe Renault Fluence2012-11-01

Renault Fluence CRASHTEST

Renault Fluence - AKCJE NAWROTOWE

2011-05-09W niektórych samochodach Renault Fluence / Megane III w trakcie ewentualnego zderzenia czołowego istnieje możliwość braku rezystancji jednego z elementów elektrycznych modułu sterującego poduszkami powietrznymi. Przepływ prądu może spowodować częściowe uszkodzenie tego elementu i w efekcie utratę funkcji modułu sterującego. W wyniku czego może nie zadziałać poduszka powietrzna kierowcy lub zadziałać poduszka pasażera, pomimo jej wyłączenia.

Na polskim rynku akcją przywoławczą objętych jest 1 779 samochodów (lista VIN w załączeniu). Renault Polska nie posiada informacji na temat jakichkolwiek zaistniałych wypadków w tym zakresie.

Wszyscy klienci, który zakupili samochody objęte akcją naprawczą są powiadamiani przez Renault Polska Sp. z o.o. listownie i wzywani do autoryzowanych serwisów w celu dokonania kontroli i przeprogramowania modułu elektronicznego poduszek powietrznych.

plik pdf

Renault Fluence I 1.5 dCi 90 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Citroen C-Elysee

Citroen C-Elysee

1.6 HDi 90 KM diesel2012sedanręcznaprzedni
cena średnia 19 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Focus

Ford Focus

1.6 TDCi 95 KM diesel2012sedanręcznaprzedni
cena średnia 27 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Corolla

Toyota Corolla

1.4 D-4D 90 KM diesel2012sedanręcznaprzedni
cena średnia 30 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 301

Peugeot 301

1.6 HDI 92 KM diesel2012sedanręcznaprzedni
cena średnia 18 000 zł
OCENY
Dostępność

Renault Fluence I 1.5 dCi 90 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS