Renault Polska przygotowało specjalną ofertę dla klientów, którzy zdecydują się zamówić model Kadjar jeszcze przed jego oficjalną premierą.
Klienci zainteresowani zakupem serii limitowanej Kadjar Premiere Edition począwszy od dziś mogą zamawiać samochody przez Internet. W tym celu uruchomiono specjalną internetową platformę klienta, która pozwala umówić się z konkretnym salonem, gdzie dopełnić można formalności związanych z zakupem auta.
Seria limitowana Kadjar Premiere Edition zbudowana jest na w oparciu o wersję Intens z benzynowym silnikiem 1,2 l Energy TCe o mocy 130 KM. Auta oferowane będą wyłącznie w kolorze metalizowanym „czerwony Flamme” i ze specjalnym, dodatkowym wyposażeniem oferowanym gratis.
Na liście znalazły się m.in.: System wspomagania parkowania „Easy Park Assist” z kamerą cofania, system wspomagania parkowania (przód/tył/bok), system kontroli martwego pola, szklany, stały dach, wewnętrzne lusterko elektrochromatyczne oraz koło zapasowe dojazdowe.
Cena tej specjalnej, przedpremierowej wersji wynosi 89 900 zł. Liczba samochodów w ofercie jest ograniczona do 100 szt.
Kompaktowy croosver jest pierwszym modelem francuskiego producenta, którego kampanię reklamową wspierać będzie nowy ambasador marki - Bogusław Linda.