chceauto.pl
x

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2024
Średnia cena
183 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
Napęd
przedni
Pojemność
1997 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
170 KM
0-100 km/h
10.6 s.
V max
186 km/h
Zasięg
990 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.1 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
52 zł
Zbiornik paliwa
80 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
1800 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KMRenault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM

Renault Trafic

Renault Traffic to dostawczak z długą tradycją. Pierwszą generację, opracowaną w całości własnymi siłami francuskiego koncernu, zaprezentowano jeszcze w 1980 roku.

Druga, popularna na polskich drogach - to już efekt współpracy Renault z General Motors. Jej bliźniaki to Opel Vivaro i Nissan Primastar. W początkowej fazie (do liftingu w 2006 roku) w obu bliźniaczych autach stosowano wyłącznie francuskie silniki wysokoprężne 1,9 dCi. Te same, które wsławiły się ponadprzeciętną usterkowością napędzając m.in. osobową Renault Lagunę II. Miały one jednak niższą moc i mogły pochwalić się wyższą trwałością. Kluczem do sukcesu było skrócenie interwałów wymiany oleju.

W 2006 roku wraz z liftingiem pojawił się nowy silnik 2,0 dCi, który cieszył się zdecydowanie lepszą opinią niż poprzednik. Renault Traffic i Nissan Primastar powstawały w brytyjskim Luton i w Barcelonie. Opel Vivaro - wyłącznie w Wielkiej Brytanii.

Trzecia generacja Traffica zadebiutowała w 2014 roku. Auto opracowano wspólnie z Oplem oraz Fiatem. Bliźniacze modele to: Renault Opel Vivaro, Nissan NV200 oraz Fiat Talento. Co ciekawe Vivaro przedwcześnie wycofano z produkcji (pozostałe auta oferowane są do dziś!) z początkiem 2019 roku. Stało się tak w wyniku zmiany właściciela Opla, który trafił w ręce francuskiego koncernu PSA. W efekcie zerwano wieloletni sojusz z Renault i zarządzono, że od tej pory wszystkie dostawcze modele niemieckiej marki bazować będą na rozwiązaniach PSA (np. Peugeot Traveller).


Renault Trafic III FL2 Grand

III generacja popularnego dostawczaka trafiła na rynek w 2014 roku. Gama modelowa obejmuje wersje: furgon, furgon 6-osobowy oraz wersje osobowe. W sumie, uwzględniając różne wersje napędowe i możliwości przewożenia ładunków, do wyboru jest aż 270 konfiguracji auta! Mimo wizualnego pokrewieństwa z poprzednikiem, Trafic III zaprojektowany został od postaw. Nowe w kształtach są m.in pas przedni, drzwi, burty i pas tylny. Przód Trafica upodobnił się do samochodów ciężarowych. W przeciwieństwie do poprzednika Trafic III produkowany jest we francuskiej fabryce w miejscowości Sandouville (wcześniej budową Trafica zajmowały się zakłady w Barcelonie i Luton w Wielkiej Brytanii). Przeniesienie produkcji do Francji kosztowało Renault około 230 mln euro.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-06

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Renault Trafic wyceniony2014-08-20Nowy Renault Trafic2014-03-18

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz V-klasa

Mercedes V-klasa

200d 163 KM diesel2024VANautomattylny
cena średnia 297 000 zł
OCENY
Dostępność

Renault Trafic III FL2 Grand 2.0 dCi 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS