chceauto.pl
x

Renault Trafic II 2.5 dCi 150 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2014
Średnia cena
50 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
2464 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
150 KM
0-100 km/h
13.5 s.
V max
170 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.5 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
54 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTo auto to mina, unikaj jak ogniamało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
1200 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Renault Trafic II 2.5 dCi 150 KM

Renault Trafic

Renault Traffic to dostawczak z długą tradycją. Pierwszą generację, opracowaną w całości własnymi siłami francuskiego koncernu, zaprezentowano jeszcze w 1980 roku.

Druga, popularna na polskich drogach - to już efekt współpracy Renault z General Motors. Jej bliźniaki to Opel Vivaro i Nissan Primastar. W początkowej fazie (do liftingu w 2006 roku) w obu bliźniaczych autach stosowano wyłącznie francuskie silniki wysokoprężne 1,9 dCi. Te same, które wsławiły się ponadprzeciętną usterkowością napędzając m.in. osobową Renault Lagunę II. Miały one jednak niższą moc i mogły pochwalić się wyższą trwałością. Kluczem do sukcesu było skrócenie interwałów wymiany oleju.

W 2006 roku wraz z liftingiem pojawił się nowy silnik 2,0 dCi, który cieszył się zdecydowanie lepszą opinią niż poprzednik. Renault Traffic i Nissan Primastar powstawały w brytyjskim Luton i w Barcelonie. Opel Vivaro - wyłącznie w Wielkiej Brytanii.

Trzecia generacja Traffica zadebiutowała w 2014 roku. Auto opracowano wspólnie z Oplem oraz Fiatem. Bliźniacze modele to: Renault Opel Vivaro, Nissan NV200 oraz Fiat Talento. Co ciekawe Vivaro przedwcześnie wycofano z produkcji (pozostałe auta oferowane są do dziś!) z początkiem 2019 roku. Stało się tak w wyniku zmiany właściciela Opla, który trafił w ręce francuskiego koncernu PSA. W efekcie zerwano wieloletni sojusz z Renault i zarządzono, że od tej pory wszystkie dostawcze modele niemieckiej marki bazować będą na rozwiązaniach PSA (np. Peugeot Traveller).


Renault Trafic II

Drugie wcielenie Traffica zadebiutowało w połowie 2001 roku. Poza nazwą i ogólną koncepcją, samochód nie miał nic wspólnego z poprzednikiem, który utrzymał się w ofercie Renault przez równe dwadzieścia lat (1980-2000). Technicznie auto jest bratem bliźniakiem wytwarzanych w tym samym czasie: Opla Vivaro i Nissana Primastar. Najwięcej usterek generuje osprzęt silnika, ale w większości wynikają one z ogromnych przebiegów. Realne często dawno już przekroczyły barierę pół miliona kilometrów. Lepiej zdecydować się na młodsze egzemplarze z wysokoprężnym 2.0 l dCi – motor uchodzi za trwalszy i zdecydowanie mniej problematyczny niż poprzednik – 1.9 l dCi. Oprócz usterek osprzętu (wtryskiwacze, zawór ciśnienia CR, turbosprężarka itd.) trzeba się też przygotować na kapryśna instalację elektryczną.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-29

Wersje

NADWOZIA

Renault Trafic wyceniony2014-08-20Nowy Renault Trafic2014-03-18

Renault Trafic II 2.5 dCi 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Fiat Scudo

Fiat Scudo

2.0 MultiJet 163 KM diesel2014VANręcznaprzedni
cena średnia 48 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Alhambra

Seat Alhambra

2.0 TDI 140 KM diesel2014VANręcznaprzedni
cena średnia 47 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Zafira Tourer

Opel Zafira Tourer

1.6 CDTI 136 KM diesel2014VANręcznaprzedni
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Vivaro

Opel Vivaro

2.5 dCi 150 KM diesel2014VANręcznaprzedni
cena średnia 49 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 807

Peugeot 807

2.0 HDI 136 KM diesel2014VANręcznaprzedni
cena średnia 51 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Tourneo Custom

Ford Tourneo Custom

2.2 TDCI 155 KM diesel2014VANręcznaprzedni
cena średnia 62 000 zł
OCENY
Dostępność

Renault Trafic II 2.5 dCi 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS