chceauto.pl
x

Seat Exeo 2.0 TDI 170 KM

Seat Exeo 2.0 TDI 170 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2011
Średnia cena
28 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel
Waga
1530 kg
Ładowność
485 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
170 KM
0-100 km/h
8.4 s.
V max
229 km/h
Zasięg
1040 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
6.7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
43 zł
Zbiornik paliwa
70 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/45 R17
225/40 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
460 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Seat Exeo 2.0 TDI 170 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Seat Exeo 2.0 TDI 170 KMSeat Exeo 2.0 TDI 170 KMSeat Exeo 2.0 TDI 170 KMSeat Exeo 2.0 TDI 170 KMSeat Exeo 2.0 TDI 170 KMSeat Exeo 2.0 TDI 170 KMSeat Exeo 2.0 TDI 170 KM

Seat Exeo 2.0 TDI 170 KM

Po wprowadzeniu nowej generacji Toledo, w ofercie Seata przez długi czas brakowało sedana z prawdziwego zdarzenia. Hiszpanie rozwiązali ten problem w ciekawy sposób. W 2008 roku przeniesiono do hiszpańskiego miasta Martorelli linię montażową poprzedniej generacji audi A4 (B7) i po dokonaniu kosmetycznych zmian, stworzono model Exeo. Auto jest więc unowocześnioną wersją poprzedniej A4 – od Audi odróżnia go tylko gruntownie przeprojektowany przód i nieco tylko przemodelowany tył. Samochód ma też inne wnętrze – w Exeo zastosowano deskę rozdzielczą z A4 w wersji kabrio. Dzięki sprawdzonej technice i wysokiej jakości montażu, auto cieszy się dobrą opinią. Czasami zdarzają się jedynie drobne usterki instalacji elektrycznej. Z czasem należy się jednak spodziewać kłopotów z zawieszeniem (aluminiowe wahacze) oraz dwulitrowym, doładowanym TDI, który po większym przebiegu zaskoczyć może np pękniętą głowicą. 

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2015-11-02

Wersje

NADWOZIA

Seat kończy produkcję Exeo2013-04-14

Seat Exeo 2.0 TDI 170 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Renault Latitude

Renault Latitude

2.0 dCi 175 KM diesel2011sedanręcznaprzedni
cena średnia 30 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot 508

Peugeot 508

2.0 HDI 163 KM diesel2011sedanręcznaprzedni
cena średnia 26 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

2.0 TDI 170 KM diesel2011sedanręcznaprzedni
cena średnia 35 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo S60

Volvo S60

2.0 D3 163 KM diesel2011sedanręcznaprzedni
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Mondeo

Ford Mondeo

2.0 TDCI 163 KM diesel2011sedanręcznaprzedni
cena średnia 32 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Accord

Honda Accord

2.2 i-DTEC 180 KM diesel2011sedanręcznaprzedni
cena średnia 40 000 zł
OCENY
Dostępność

Seat Exeo 2.0 TDI 170 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS