chceauto.pl
x

Skoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KM

Skoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2019
Średnia cena
90 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1498 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
150 KM
0-100 km/h
9.1 s.
V max
196 km/h
Zasięg
560 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł
Zbiornik paliwa
50 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
225/50 R18

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
521 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
28 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10 s.
Prędkość maksymalna
178 km/h

Skoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KMSkoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KM

Skoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KM

Skoda Karoq po raz pierwszy została zaprezentowana w maju 2017 roku, a do salonów trafiła jesienią tego samego roku.

Samochód jest klasycznym, kompaktowym SUV-em. Ma 438 cm długości, 184 cm szerokości i 160,5 cm wysokości. Duży, wynoszący 264 cm, rozstaw osi wskazuje na sporą przestrzeń we wnętrzu.

Bagażnik ma pojemność 521 litrów, gdy oparcie kanapy jest w podstawowym położeniu. Po jego złożeniu pojemność przestrzeni bagażowej rośnie do 1630 litrów. W połączeniu z opcjonalną tylną kanapą VarioFlex pojemność bagażnika jest zmienna i wynosi od 479 do 588 litrów. VarioFlex oznacza trzy oddzielne miejsca siedzące kanapy, które osobno można przestawiać jak i całkowicie wymontować z samochodu – wtedy Skoda Karoq ze swoją maksymalną pojemnością bagażową 1810 litrów staje się małym samochodem użytkowym.

Karoq to pierwszy model Skody, który opcjonalnie może być wyposażony w cyfrowy zestaw wskaźników. Zastępujący tradycyjne zegary ekran ma cztery tryby pracy: "Klasyczny", "Cyfrowy", "Informacyjny" i "Zredukowany".

Skoda Karoq to samochód bardzo bogato wyposażony. Na liście wyposażenia standardowego wersji Ambition znajduje się między innymi: dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, czujnik deszczu i zmierzchu, system infotainment z modułem Bluetooth, tempomat oraz obręcze kół ze stopów metali lekkich, o średnicy 17 cali. Skoda Karoq O bezpieczeństwo pasażerów dba natomiast system FRONT ASSIST - monitorujący odstęp od poprzedzającego uczestnika ruchu, wyposażony w funkcję awaryjnego hamowania.

Silnik

To następsca wielokrotnie nagradzanego, acz uznawanego za usterkowy (dotyczy modeli sprzed 2012 roku) silnika 1,4 l tSI. Konstrukcyjnie 1,5 l TSI coraz bardziej upodabnia się do silnika wysokoprężnego. To pierwszy na świecie, produkowany na masową skalę, motor benzynowy z turbosprężarką o zmiennej geometrii. Dzięki niej i zmodyfikowanemu układowi chłodzenia powietrza doładowującego maksymalny moment obrotowy – 200 Nm - rozwijany jest już przy 1300 obr./min. Wartość ta utrzymywana jest aż do 4500 obr./min, co pozwala oczekiwać świetnej elastyczności i reakcji na gaz.

Podobnie, jak w Dieslach, w silniku 1,5 l TSI (oznaczenie producenta EA211 TSI evo) zastosowano bezpośredni wtrysk paliwa systemu Common Rail. Czwarte już wcielenie układu bezpośredniego wtrysku osiąga bardzo wysokie ciśnienie - 350 barów - co pozwala na skrócenie czasów wtrysków i samych dawek paliwa (niższa emisja spalin).

Tuleje cylindrowe wykończono w technice APS (atmospheric plasma spray). Polega ona na plazmowym nanoszeniu specjalnej powłoki optymalizującej tarcie (powierzchnia lepiej współpracuje ze środkami smarnymi tworząc specjalne „kieszonki” poprawiające przyczepność filmu olejowego). To z kolei sprawia, że tuleje mają wyższą odporność na korozję i zdecydowanie większą trwałość. Takie rozwiązanie sprawiać ma, że silniki świetnie współpracować będą z hybrydowymi układami napędowymi, w których jednostki benzynowe bardzo rzadko pracują w optymalnych temperaturach.

Po stronie nowości zastosowanych w EA211 TSI evo zaliczyć też można sterowany hydraulicznie system zmiennych faz rozrządu czy – kontrolowane elektronicznie - pompy oleju i cieczy chłodzącej. Standardem jest system dezaktywacji cylindrów ACT.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2021-08-10

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Skoda Karoq po liftingu. Ceny2022-04-19Skoda Karoq po liftingu2021-11-30Skoda Karoq. Lifting czy nowy model?2021-11-22Skoda Karoq po liftingu nadjeżdża2021-11-15Już ćwierć miliona egzemplarzy Skody Karoq2019-09-24Skoda Karoq. Ceny2017-10-01

Skoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz GLB

Mercedes GLB

200 163 KM benzyna2019SUVautomattylny
cena średnia 117 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Tiguan

Volkswagen Tiguan

1.4 TSI 150 KM benzyna2019SUVautomatprzedni
cena średnia 96 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Kuga

Ford Kuga

1.5 EcoBoost 150 KM benzyna2019SUVautomatprzedni
cena średnia 88 000 zł
OCENY
Dostępność
Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq

1.5 TSI 150 KM benzyna2019SUVautomatprzedni
cena średnia 97 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Ateca

Seat Ateca

1.4 TSI 150 KM benzyna2019SUVautomatprzedni
cena średnia 76 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi Q3

Audi Q3

35TFSI 150 KM benzyna2019SUVautomatprzedni
cena średnia 106 000 zł
OCENY
Dostępność

Skoda Karoq Scout 1.5 TSI 150 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS