W październiku, na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Paryżu, Skoda zaprezentuje uterenowioną wersję swojego najmniejszego crossovera – modelu Karoq. Zgodnie z tradycją samochód otrzyma przydomek Scout.
Podobnie jak pozostałe modele tej serii Skoda Karoq Scout oferowana będzie wyłącznie z napędem na obie osie. Oprócz silnika benzynowego 1.5 l TSI o mocy 150 KM (oferowany wyłącznie z siedmiobiegową zautomatyzowaną, dwusprzęgłową przekładni DSG), dostępne są również dwie jednostki wysokoprężne. Silnik 2.0 l TDI o mocy 150 KM może być połączony z sześciobiegową, ręczną skrzynią biegów lub siedmiobiegową automatyczną DSG. Najmocniejsza jednostka – wysokoprężny 2.0 l TDI o mocy 190 KM – standardowo występować ma z siedmiobiegową przekładnią DSG.
Skodę Karoq Scout poznamy po chromowanych i srebrnych elementach nadwozia, nakładkach na nadkola i „antracytowym”, polerowanych osiemnastocalowych obręczach kół ze stopów lekkich "Braga". Wizerunek auta dopełniają przyciemniane szyby i umieszczony na przednich nadkolach emblemat Scout. W kabinie znajdziemy m.in. fotele z nową czarno-brązową tapicerką i kontrastującymi szwami. Na każdym z foteli znajduje się ozdobny napis Scout. Listę wyposażenia standardowego uzupełniają m.in.: wielofunkcyjna, skórzana kierownica, pedały z nakładkami ze stali szlachetnej oraz „nastrojowe” oświetlenie LED.
Nie zapomniano też o rozwiązaniach z dziedziny Simply&Clever. Dostępna jako opcja, elektrycznie sterowana, pokrywa bagażnika otwiera się i zamyka po naciśnięciu przycisku lub delikatnym pociągnięciu za otwartą pokrywę, a funkcja bezdotykowego otwierania pokrywy bagażnika, pozwala otworzyć piąte drzwi za pomocą prostego ruchu stopy. Na liście dodaków znajdziemy też np.: siatki dostępne na przednich fotelach i konsoli środkowej, specjalna kieszeń przeznaczona na drobne monety parkingowe, znajdująca się po stronie kierowcy oraz uchwyt na tablet.