chceauto.pl
x

Skoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KM

Skoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2020
Średnia cena
trudna do określenia
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1968 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką Silnik z bezpośrednim wtryskiem

Moc
240 KM
0-100 km/h
6.9 s.
V max
221 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
720 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Skoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Skoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KMSkoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KM

Skoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KM

Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq została oficjalnie zaprezentowana we wrześniu 2016 roku na salonie w Paryżu. To pierwszy taki samochód w gamie czeskiego producenta.

Kodiaq plasuje się w górnym krańcu segmentu kompaktów (ocierając się o klasę D).

Druga generacja zadebiutowała na początku 2024 roku.

Skoda Kodiaq I RS

Skoda Kodiaq pierwsze generacji ma długość 4697 mm, szerokość 1 882 mm i wysokość 1 676 mm (z relingiem dachowym). Rozstaw osi mierzy 2 791 mm. Model bazuje na modułowej płycie podłogowej MQB koncernu Volkswagen znanej m.in. ze Skody Superb.

Z przodu zastosowano kolumny McPhersona i aluminiowe wahacze. Przy tylnej osi pracuje - niezależny - układ czterech stalowych wahaczy. Auto z podstawowym silnikiem TSI i przednim napędem waży tylko 1.452 kg. Współczynnik oporu powietrza to zaledwie 0,33.

Skoda Kodiaq może się też pochwalić największym w klasie bagażnikiem o pojemności 720 l (2065 l w po złożeniu oparć tylnej kanapy). To pierwszy w historii Skody uterenowiony pojazd, który można będzie zamówić w wersji siedmioosobowej (dwa dodatkowe fotele chowane w podłodze bagażnika).

Samochód oferowany jest z napędem na koła przednie albo wszystkie (Haldex) z manualnymi lub dwusprzęgłowymi przekładniami DSG. Gama silników obejmuje jednostki napędowe TSI i TDI o mocy od 125 do 190 KM.

Wyposażenie standardowe wszystkich samochodów obejmuje między innymi radio SWING z kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 6,5 cala, tylne czujniki parkowania, elektryczne sterowanie szyb i lusterek, zapobiegający kolizjom FRONT ASSIST oraz nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, w tym funkcjonalności Care Connect oraz funkcję hamowania awaryjnego w przypadku wykrycia pieszych przed pojazdem.

W połowie 2016 zadebiutowała - uterenowiona - odmiana Scout z terenowymi dodatkami (osłony podwozia) i charakterystycznymi srebrnymi akcentami stylistycznymi (elementy zderzaków, lusterka, relingi). Wszystkie egzemplarze z tej serii standardowo oferowane są z napędem 4x4.

Na salonie we Frankfurcie (wrzesień 2017) Czesi zaprezentowali też wersję Sportline. Wyróżniają je m.in. czarne dodatki: osłona chłodnicy, obudowy lusterek i przyciemnione tylne szyby. Charakterystycznymi elementami stylizacji są również – lakierowane w kolorze nadwozia – listwy boczne i inny tylny zderzak. Nie sposób też pominąć rzucających się w oczy 19-calowych obręczy ze stopów lekkich w kolorze „antracytowym”. Na życzenie klienci mogą zdecydować się na koła o średnicy 20 cali.

W kabinie czekają na nabywców sportowe fotele obszyte skórą i alcantarą (ze srebrnymi przeszyciami). Skórzana jest też trójramienna sportowa kierownica. W przypadku aut ze zautomatyzowaną skrzynią DSG standard obejmować ma m.in. łopatki do zmiany biegów.

Na tle standardowych odmian auto pochwalić się może zmodyfikowanym, cyfrowym zestawem wskaźników. Na centralnym ekranie – umieszczonym na szczycie konsoli środkowej – wyświetlane są dodatkowe informacje, jak np. temperatura oleju i cieczy chłodzącej, chwilowe przeciążenie czy ciśnienie turbodoładowania. Całości dopełnia oferowany przez system info-rozrywki stoper, który ma być przydatny, gdy kierowca zechce udać się swoim Kodiaqiem na tor.

Na salonie w Paryżu jesienią 2018 roku debiutował najmocniejszy model w gamie - Kodiaq RS. Skoda Kodiaq RS napędzana jest przez czterocylindrowy silnik 2.0 BiTDI o mocy 240 KM. Zastosowanie po raz pierwszy w historii Skody technologii biturbo zapewnia maksymalny moment obrotowy 500 Nm.

Moment obrotowy przekazywany jest za pośrednictwem dwusprzęgłowej, siedmiobiegowej przekładni DSG na wszystkie cztery koła.

Standardowe wyposażenie Kodiaqa RS obejmuje m.in. adaptacyjne zawieszenie, progresywny układ kierowniczy, 20-calowe koła oraz system wyboru trybu jazdy Driving Mode Select, który wzbogacony jest w nowy tryb RS.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-02-09

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Skoda Kodiaq Sportline. Polskie ceny2024-08-20Skoda Kodiaq Sportline oficjalnie2023-10-23Skoda Kodiaq II generacji oficjalnie2023-10-06Nowa Skoda Kodiaq na pierwszych szkicach2023-09-29Skoda Kodiaq II generacji nadjeżdża2023-07-19Skoda Kodiaq nowej generacji nadjeżdża2023-06-09

    Skoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Volkswagen Touareg

    Volkswagen Touareg

    3.0 V6 TDI 231 KM diesel2020SUVautomat4x4
    cena średnia 184 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz GLC

    Mercedes GLC

    300d 245 KM diesel2020SUVautomat4x4
    cena średnia 163 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volvo XC90

    Volvo XC90

    2.0 D5 Mild Hybrid 235 KM diesel2020SUVautomat4x4
    cena średnia 214 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Volvo XC60

    Volvo XC60

    2.0 D5 Mild Hybrid 235 KM diesel2020SUVautomat4x4
    cena średnia 171 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Land Rover Range Rover Sport

    Land Rover Range Rover Sport

    3.0 TDV6 258 KM diesel2020SUVautomat4x4
    cena średnia 281 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi Q8

    Audi Q8

    45TDI 231 KM diesel2020SUVautomat4x4
    cena średnia 241 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Skoda Kodiaq I RS 2.0 Bi-TDI 240 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS